Download/Streamen dmv. PHP

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SaTZzz T.

SaTZzz T.

02/10/2009 10:05:00
Quote Anchor link
Ik ben bezig met een Audio Logging Systeem voor een "klein" radiostation. Audiobestaden (circa 60Mb) worden automatische doormiddel van FTP op de sever geplaatst, waarbij PHP deze netjes op basis van datum en programmanaam sorteert. In deze lijst is er doormiddel van een kleine flashplayer'tjes de mogelijkheid audio bestanden direct terug te luisteren en te downloaden

Alle bestanden vraag ik op doormiddel "file.php" welke doormiddel van @readfile en de juiste headers het .mp3 bestand opvraagt en output. Dit werkt! Echter zodra ik bij "flashplayer1" aan het luisteren ben, en ik stop deze en wil verder luisteren naar "flashplayer2" dan dient flashplayer 1 eerst helemaal zijn buffer geladen te hebben, voordat ik naar "flashplayer2" kan luisteren.

Het ligt hem echter niet aan de flashplayer, aangezien er bij het direct koppelen van .mp3 bestanden het wel goed gaat. Alleen is het direct koppelen geen optie, aangezien ik doormiddel van een log-systeem wil bijhouden wat er allemaal ge-streamt en gedownload wordt.

Het lijkt net of PHP eerst zijn script moet uitvoeren, voordat hij een nieuw bestand kan aanroepen. Is hier een mogelijkheid voor dat PHP meerdere instanties aan kan. Of zijn er mogelijkheden waarbij php eerst een functie uitvoert en zodoende het audiobestand uitvoerd, zodat flash deze kan afspelen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door SaTZzz T.

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 15:42:39

Sebastiaan Blaas

Sebastiaan Blaas

09/11/2009 17:51:00
Quote Anchor link
Is het niet sneller om apache de logging te laten doen en met php deze logfiles te parsen en zo je stats eruit te halen?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.