Dragons Cage - LAN-Party's
Wat vinden jullie van de volgende site:
http://www.dragonscage.nl
Graag jullie reactie's, feedback is altijd goed.
Ook graag cijfer, 1/10 ;)
Thnx Allready!
ik vind je font niet zo mooi, en links heb je pagina mooi over lopend in die witte vierkantjes maar rechts niet daar gaan die witte vierkantjes over het midden plaatje heen. en wat is dat grijze vierkantje rechts onder die scroll bar in het midden en aan de gespiegelde kant daarvan?
een 6 maar als je alles nog ff goed bijwerkt dan word dat wel een 8 :)
- De rand om de link is net helemaal netjes
- Het onderste plaatje is nogal vaag
- Er zitten aan de onderkant een aantal foutjes in de layout ( gaten! )
7.5 uit 10.
Dit viel me op:
Quote:
Wat is een LAN - Party?-
Een LAN-party is een grote of kleine (of grote )bijeenkomst
Een LAN-party is een grote of kleine (of grote )bijeenkomst
Hmmz, zouden de mensen 1x groot niet snappen? :P
en een opmerking op je menu...
Het enige dat je doet, is een rollover effect, kan je beter doen met 2 afbeeldingen... Omdat je nu kans maakt dat mensen zonder flash plugin, niets op je site kunnen.... :)
Mooie layout, maar ik vind je achtergrond niet zo met die herhalende vierkantjes. Een 7,5 ;)
@DaeDaluz
stukjes wit aan de zijkant, klopt, was te lui om dat op te lossen ;) Had wel andere dingen te doen :P
Die grijze vierkantjes, ja, daar heb ik niet voor gekozen, geen flauw idee hoe die erin komen.
En sterker nog, hoe ik ze eruit kan halen.. Maar je hebt gelijk, is niet zo netjes he?
@mitch
- onderste plaatje vaag, klopt. wil het beetje mysterieus houden ;)
- gaten in onderkant. de grijze vakjes. Yep.
maar hoe krij g ik ze eruit dus :S
- grote of kleine ( of grote ) hahahhaha foutje !
gelijk gewijzigd :P
@rafael
2 afbeeldingen.. hmm ja, zou kunnen, maar de mensen die flash niet hebben, krijgen automatisch de optie de plugin te downloaden! Toch?
- ( wat is jou cijfer ;) )
Bedankt voor de feedback!
6/10
Matthijs:
Die grijze vierkantjes, ja, daar heb ik niet voor gekozen, geen flauw idee hoe die erin komen.
En sterker nog, hoe ik ze eruit kan halen.. Maar je hebt gelijk, is niet zo netjes he?
is dat niet bg_3.jpg want als ik doe show background image dan krijg ik die te zien :)
Gewijzigd op 05/01/2005 11:10:00 door DaeDaluz
[ Waarschuwing [x] ]
De verwijzingslimiet voor deze URL is overschreden. Niet in staat de verzochte pagina te bezoeken.
Dit kan veroorzaakt worden door geblokkeerde cookies.
Geen cookies geblokt, pagina is lan-party's..
Je gebruikt een i-frame maar je blijft reloaden?.. beetje onzin vind ik, doe het dan goed.. met <a href="" target="iframename"></iframe> scheelt laadtijd..
wel mooie layout, lettertype minder..
7.5/10
Erg lelijk dat ik in het 'hoofdscherm' moet scrollen en in het inline-frame.
(en ga niet zeggen dat het door mijn resolutie komt, die staat prachtig op 1024*768 aan de buitenkant. Heal to the Web Develpoer Toolbar!)
Edit:
Ik heb het over verticaal scrollen.
Elwin
Gewijzigd op 04/01/2005 21:46:00 door Elwin - Fratsloos
En ook ik kreeg die error, dat zal nog wel gefixt moeten worden dacht ik ^^
daar heb ik nog geen pagina achterzitten.
Is ook nog maar een BETA ;)
Scrollen is niet met Iframes.
Met CSS afgehandeld
Thnx 4 feedback !
Matthijs:
Maakt mij het uit hoe het gebeurd; het blijft irritant.. Scrollen is niet met Iframes.
Met CSS afgehandeld
Met CSS afgehandeld
Elwin
@rafeal
Qua flash menubalk.. ja, je hebt wel gelijk,
website moet aanpassen aan gebruiker.
Maar dan heb ik 10 plaatjes voor het menu
( 5 normale links & 5 individuele rollovers )
Flash oplossing vind ik dan handiger ;) ( alleen niet zo netjes he :S )
En ik snap nu wat er zo verschikkelijk irritant is aan dat scrollen onder een resolutie van 1024 X 768.
Heb hem zelf ontworpen op 1152 x 864
En heb domweg niet op andere resolutie's gelet.
( *stom )
Nu wil ik dat graag oplossen. Ik dacht aan werken met procenten, zodat hij automatisch bijgeschaald wordt. Maar hier kom ik niet helemaal uit.
( procenten verkrachten me complete layout )
En ik heb dan de optie om het geheel scrollend te maken, dus zonder dat inline scrollen.
Wat raden jullie aan?
http://www.dragonscage.nl
Gewijzigd op 05/01/2005 16:40:00 door Matthijs
Die laatste :)
was ook eigenlijk enige optie want als je hem laat schalen dan rekt - of krimpt hij me plaatjes
en zijn ze niet meer volle kwaliteit.
Zo beter?
Feedback welkom.
is iig beter, alleen nog steeds die afwerking van die rechter vierkantjes ze lopen nog steeds een beetje raar over in dat midden plaatje :)
Fixed ;)