Dreamweaver Developer Toolbox is weg bij cs5
Hallo,
De Dreamweaver Developer Toolbox exetentie is weg bij dreamweaver cs5 en ik wil of jullie toevallig nog weten of die ergens te downloaden is.
alvast, bedankt
De Dreamweaver Developer Toolbox exetentie is weg bij dreamweaver cs5 en ik wil of jullie toevallig nog weten of die ergens te downloaden is.
alvast, bedankt
PHP hulp
14/11/2024 18:16:13Henk Reubzaet
04/04/2011 22:10:27Misschien kan ik je helpen. Ik kan je de Dev.Toolbox per mail sturen met serienummer en werken doet ie. Wel heb ik een vraag aan jou....Ik heb nl (sinds kort????) een probleem met het uploaden van bestanden via een script gemaakt met dev.toolbox.
Kleine pdf files (tot 2500kb ) pakt ie wel....grotere niet. Daarbij krijg ik een ïnternal file upload error of iets in die trant.
Kun je me helpen?
Henk
Kleine pdf files (tot 2500kb ) pakt ie wel....grotere niet. Daarbij krijg ik een ïnternal file upload error of iets in die trant.
Kun je me helpen?
Henk
- SanThe -
04/04/2011 22:51:15Henk Reubzaet op 04/04/2011 22:10:27:
Kleine pdf files (tot 2500kb ) pakt ie wel....grotere niet.
Kijk eens in php.ini wat de maximum upload size is.
Henk Reubzaet
04/04/2011 23:06:44Daar staat 2M (2 MB ????)
Maar dat kan ik toch niet wijzigen bij de provider????
Standaard instellingen hebben (altijd) gewerkt. Ineens krijg ik de opmerking dat een bestand niet te uploaden is. Na veel zoeken heb ik het gevoel dat dit aan de grootte ligt
Maar dat kan ik toch niet wijzigen bij de provider????
Standaard instellingen hebben (altijd) gewerkt. Ineens krijg ik de opmerking dat een bestand niet te uploaden is. Na veel zoeken heb ik het gevoel dat dit aan de grootte ligt
- SanThe -
04/04/2011 23:09:34bart koch
07/06/2011 15:51:26Henk Reubzaet op 04/04/2011 22:10:27:
Misschien kan ik je helpen. Ik kan je de Dev.Toolbox per mail sturen met serienummer en werken doet ie. Wel heb ik een vraag aan jou....Ik heb nl (sinds kort????) een probleem met het uploaden van bestanden via een script gemaakt met dev.toolbox.
Kun je me helpen?
Henk
Kun je me helpen?
Henk