Dringend, Haast: Externe Media Player.
Arne55
19/04/2007 22:35:00Hallo, dit is een beetje dringend en hoop snel antwoord te krijgen.
Mijn bedoeling:
Een klein popupje met daarin een mediaplayer (quicktime of mediaplayer) waarin zich een audiobestand afspeelt.
Het moet in een popupje aangezien je het moet kunnen beluistern op verschillende pagina's >> niet dat als je naar een andere pagina gaat het weer weg gaat. Ik weet dat hier allerlij scripting mogelijkheden voor zijn maar daar heb ik allemaal geen tijd voor.
Dus:
Mediaplayer in popup die een audiobestand afspeelt.
**Dit moet trouwens wel offline werken. Dus het audiobestand komt gewoon in de map naast de HTMTL en image bestanden.
Mijn bedoeling:
Een klein popupje met daarin een mediaplayer (quicktime of mediaplayer) waarin zich een audiobestand afspeelt.
Het moet in een popupje aangezien je het moet kunnen beluistern op verschillende pagina's >> niet dat als je naar een andere pagina gaat het weer weg gaat. Ik weet dat hier allerlij scripting mogelijkheden voor zijn maar daar heb ik allemaal geen tijd voor.
Dus:
Mediaplayer in popup die een audiobestand afspeelt.
**Dit moet trouwens wel offline werken. Dus het audiobestand komt gewoon in de map naast de HTMTL en image bestanden.
PHP hulp
08/11/2024 00:26:37Arjan Schuurman
19/04/2007 22:38:001. Mediaplayer: http://www.webreference.com/js/column20/embed.html.
2. Popup:
2. Popup:
Code (php)
1
<a href="link/naar/pagina.htm" onclick="window.open(this.href, '', 'width=700, height=500'); return false;">Open link</a>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arjan Schuurman