Dropcatch script
oud Account
11/07/2021 15:44:15Goedenmiddag,
Ik ben op zoek naar een dropcatch php/api script, die .nl domeinnamen moet gaan vangen.
Iemand die er eentje ter overname heeft? of weet?
Heb scripts gevonden onder die per 15 seconden werken, misschien heeft een developer hier interesse in qua samenwerking? als andere optie.
Ik ben op zoek naar een dropcatch php/api script, die .nl domeinnamen moet gaan vangen.
Iemand die er eentje ter overname heeft? of weet?
Heb scripts gevonden onder die per 15 seconden werken, misschien heeft een developer hier interesse in qua samenwerking? als andere optie.
PHP hulp
23/11/2024 10:27:02Het ligt eraan welke registrar je gebruikt. Allemaal hebben ze tegenwoordig wel een API waarmee dat zal kunnen.
Een standaard bestaat niet, tenzij je misschien SIDN-member bent. Dat doen de registrars ook.
Zie ook: Drop catch
Een standaard bestaat niet, tenzij je misschien SIDN-member bent. Dat doen de registrars ook.
Zie ook: Drop catch
Gewijzigd op 11/07/2021 16:17:10 door - Ariën -
oud Account
11/07/2021 16:18:51Nogmaals, via welke registrar moet het gaan? Elke registrar heeft zijn eigen methode om een domein aan te vragen.
TransIP, Versio, RealTime Register of..?
Je kan in het echt ook niet zomaar een stukje grond claimen en zeggen dat dat van jouw is. Dat moet je bij een partij aanvragen.
Of ben je SIDN-member, zodat je direct bij SIDN een domeinnaam aan kan vragen?
TransIP, Versio, RealTime Register of..?
Je kan in het echt ook niet zomaar een stukje grond claimen en zeggen dat dat van jouw is. Dat moet je bij een partij aanvragen.
Of ben je SIDN-member, zodat je direct bij SIDN een domeinnaam aan kan vragen?
Gewijzigd op 11/07/2021 16:25:27 door - Ariën -
oud Account
11/07/2021 16:25:43had er hier eentje gevonden maar die lijkt niet meer actief te zijn.
https://www.ictscripters.com/Thread/20154-MultiRegistrar-Dropcatching-Script-voor-zowel-Transip-Mijndomeinreseller-als-Ver/
https://www.ictscripters.com/Thread/20154-MultiRegistrar-Dropcatching-Script-voor-zowel-Transip-Mijndomeinreseller-als-Ver/
Het is wel een script van 8 jaar oud waar je naar refereert.
Maar wat houdt je tegen om Jk Websolutions eens te contacteren?
Ik ga er maar vanuit dat dit het juiste bedrijf is. Misschien hebben ze wel een update?
Maar wat houdt je tegen om Jk Websolutions eens te contacteren?
Ik ga er maar vanuit dat dit het juiste bedrijf is. Misschien hebben ze wel een update?