Dubbele header met target
Ryflex Razor
13/10/2010 18:29:05Hoi allemaal,
Ik heb een webpagina met frames.
Na het klikken van een submit word een exec pagina aangeroepen die een form verwerkt en daarna 2 delen van het frame moet vernieuwen. Weet iemand hoe ik dit moet doen???
Gr Ryflex
Ik heb een webpagina met frames.
Na het klikken van een submit word een exec pagina aangeroepen die een form verwerkt en daarna 2 delen van het frame moet vernieuwen. Weet iemand hoe ik dit moet doen???
Gr Ryflex
PHP hulp
23/11/2024 11:27:23Ryflex Razor
13/10/2010 19:04:00Waarom niet?
Stel, je hebt een auto, een volkswagen golf. Die auto is helemaal total loss. Nu is er wel een garage die die auto weer voor je kan repareren, maar dat is dan bijna helemaal opnieuw opbouwen en het gaat ook meer kosten dan een nieuwe. Dat zou je niet doen.
Waarom zou je dat dan hier, met die frames wel doen?
Stel, je hebt een auto, een volkswagen golf. Die auto is helemaal total loss. Nu is er wel een garage die die auto weer voor je kan repareren, maar dat is dan bijna helemaal opnieuw opbouwen en het gaat ook meer kosten dan een nieuwe. Dat zou je niet doen.
Joakim Broden
13/10/2010 19:26:56Karl Karl op 13/10/2010 19:07:03:
Waarom niet?
Zeer goede uitleg!
Ryflex Razor
13/10/2010 19:43:57Ok ik snap best wel dat je het verouderd vind maar mijn hele website staat in dat frame en ik wil het graag werkend hebben.
Dus ben ik op zoek naar een antwoord op mijn vraag en niet naar een uitleg waarom jij vind dat ik mijn hele golf moet verbouwen terwijl er alleen een band verwisseld moet worden.
Dus ben ik op zoek naar een antwoord op mijn vraag en niet naar een uitleg waarom jij vind dat ik mijn hele golf moet verbouwen terwijl er alleen een band verwisseld moet worden.
- SanThe -
13/10/2010 20:39:35Tussen <head> en </head> zetten