dubbele icoonen op 3 beeldschermen
rolf duys
29/07/2013 18:33:04hoi ik ben hier nieuw ben rolf uit vlissingen ben 50 jaar zit graag op de pc en rijdt graag op de motor pokeren auto,s kwan toevallig op deze site terecht was namelijk een probleem aan het opzoeken maar kwam er niet uit ga het hier proberen om uit te leggen van mn pc ik gebruik al een paar jaartjes 3 beeldschermen op m,n pc met een tripplehead 2 go er tussen dat gaat al jaren prima hoor intussen al een halfjaar geleden nwe pc gekocht nou begint et als ik een icon van bv marktplaats op het buroblad wil zetten gaat et wel maar krijg ik er 2 1 van marktplaats en 1 soort file van marktplaats er bij wil ik die file verwijderen dan gaan ze alle 2 weg bij m,n oude pc had ik dat dus niet hoop graag te horen van dit probleem gr rolf
PHP hulp
28/11/2024 15:01:55Chris -
29/07/2013 18:51:33hoi rolf kun je gebruik maken van leestekens en eventueel hoofdletters om wat beter aan te geven wanneer een zin begint en eindigt dat zou wat makkelijker te lezen zijn maar als je op je bureaublad rechtsklikt ik gok maar dat je windows gebruikt kun je kiezen voor het aanmaken van een snelkoppeling en op die manier kun je dan ook een url toevoegen nu download je browser het bestand en geen locatie van de website anders kan je ook nog erbij zetten welke besturingssysteem en browser je gebruikt dat zou ook helpen gr chris