Dubbele nicknames
Blijkbaar is het mogelijk dezelfde nickname te hebben, aangezien er nu ineens twee Mathijs'en zijn (ik en deze) en dat geeft denk ik nogal verwarring.
Lijkt me niet echt de bedoeling?
Ja had ik inderdaad tijdje geleden ook. Wat ook zo rot is dat wanneer ik inlog hier in de browser Google Chrome, en als ik dan afsluit en weer terug kom, dan staat er dat m'n cookies niet kloppen en moet ik weer opnieuw inloggen:(
Je inlog naam die je gebruikt bij het inloggen is niet hetzelfde als je nickname. Zie het probleem niet
Weer een puntje voor de *kuch* volgende phphulp.
Pepijn schreef op 20.05.2009 20:56:
Je inlog naam die je gebruikt bij het inloggen is niet hetzelfde als je nickname. Zie het probleem niet
Het zorgt voor verwarring als een ander Pepijn nou precies de tegenovergestelde dingen gaat posten dan jij doet of niet ? zeker als je geen avatar hebt
Verander dan lekker je naam?
LOL Pepijn nu word het helemaal grappig: Omdat iemand anders je naam pakt moet je hem zelf maar aanpassen? Grapjas lol...
ToySoldier schreef op 20.05.2009 22:26:
LOL Pepijn nu word het helemaal grappig: Omdat iemand anders je naam pakt moet je hem zelf maar aanpassen? Grapjas lol...
De mensen hier die klagen, ergeren zich eraan. Doe mij en ik denk andere dan een plezier en verander je nickname zodat jij er niet meer aan ergert. Waardoor wij geen gezeur hebben.
Ik vind het eigenlijk nogal een voordeel ten opzichte van andere fora. Nu kan ik zelf mijn favoriete naam gebruiken, ook al is er iemand een jaar voor mij geregistreerd met die naam maar komt hij nooit meer op de site. Bij mij heeft het al die tijd nog geen verwarring opgeleverd, maar ik vind het wel leuk dat je hierdoor gewoon je eigen naam kan gebruiken, en vooral dat mensen daardoor hun eigen naam gaan gebruiken.
Jelmer schreef op 20.05.2009 23:01:
Er zijn toch manieren genoeg om jezelf te onderscheiden, en om iemand te identificeren? Postcount, onderschrift, profielpagina, plaatje, desnoods wat in de link staat als je er echt niet meer uitkomt.
Dat klopt inderdaad, maar doet iedereen dat? Straks gaat Mathijs nr. 2 allerlei rare dingen posten en wordt ik met de nek aangekeken :|
@Niborx: jij hebt die hoop nog? Die heb ik al maar laten varen.
In de "echte" wereld zijn er ook duizenden mensen met de naam jan.
Wil je toch een unieke naam hebben, verander hem dan maar bij de gemeente.
Ik zie echt jou probleem niet, of ben ik nou gewoon zo stom, dat er eigenlijk helemaal geen mensen zijn met dezelfde naam?
Ik zie het probleem ook niet echt, onderschrift en avatar (en soms postcount) bepaalt meer dan alleen de naam.
@nico: in de "echte" wereld heb je ook een gezicht, wat je onderscheid van de rest.
Ooit crashed dit hele gedoe, zonder backups. Dan moeten ze wel over! :P
Een flinke tijd is trouwens 2 jaar geleden .. de pm die ik daarover heb is van 23.06.2007.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Steff an
Als je denkt dat hij je gaat proberen te nekken, neem zelf dan een andere nickname? Zie het probleem niet.
Lekker boeiend welke nickname je hebt, als je ergens anders registreert en Bas,Piet en Klaas zijn al geregisteerd ga je toch ook geen mails rondsturen?
Heren (en dames?) het was niet mijn bedoeling om er zo'n enorm punt van te maken. Het viel mij alleen op en ik vond (en vindt) het raar. Verder hoeft men hier dan ook niet gelijk zo heftig te reageren (ik noem geen namen, nico ;) )
Ik vind het alleen vreemd, dat bijna iedereen, inclusief vele mensen in de ICT wereld, het nogsteeds vreemd vinden dat de virtuele wereld steeds meer gaat lijken op de echte wereld.
Overigens heb je in het echte leven ook niet altijd een gezicht, zoiets noem je telefoon =þ.
Voor de rest was het waarschijnlijk niet zo bedoeld als dat jij het hebt gelezen.
Het grote nadeel van het web,
Je kan teksten heel negatief lezen of opvatten, terwijl ze totaal niet zo zijn bedoeld.
Misschien dat er een ooit, (binnen nu en 3 á 4 jaar) nog iets komt waardoor dat wel mogelijk is.
Quote:
Heb je geen enkel ander leven als op de computer ofzo?
Kwam op mij aardig agressief over. Als je het niet zo bedoeld hebt als dat ik het opvatte, mijn excuses.
Sarcasme =þ
nico schreef op 21.05.2009 17:08:
SOCL,
Je kan teksten heel negatief lezen of opvatten, terwijl ze totaal niet zo zijn bedoeld.
Misschien dat er een ooit, (binnen nu en 3 á 4 jaar) nog iets komt waardoor dat wel mogelijk is.
Daarvoor zijn de emoticons uitgevonden!:)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mar cel