Dubbele nicknames
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zero XT
Waar is de verwarring dan voor uitgevonden?
@Kris
Heeft vrij weinig met intelligentie te maken,, meer met hoe je je op dat moment voelt,
Als je vet vrolijk bent,, en je leest dat,, is er vrij weinig aan de hand :P
Maar alsnog mijn excuses voor de verwarring en het ontbreken van de emoticons ='( (zo goed?)
Oh,, sheize,, bijne de emoticon vergeten
=þ
het is maar net hoe je het bekijkt of het iets of niets met intelligentie te maken heeft..
Kris Kuiper schreef op 21.05.2009 20:16:
het is maar net hoe je het bekijkt of het iets of niets met intelligentie te maken heeft..
Ik denk niet dat het met intelligentie te maken heeft, als iemand dezelfde naam heeft en geen avatar, moet je dan maar van iedereen weten hoeveel post die had? Kijk maar naar Bas, die heeft een nieuw account genomen omdat ie het password van z'n oude kwijt is.
En je hoeft ook niet per se naar de avatar en die andere troep links te kijken. Je kunt toch ook gewoon alleen naar de inhoud van iemands post kijken?
Aan de hand van de hulp van een persoon/kennis/ABN kun je best onderscheid maken tussen de verschillende personen. Twijfel je alsnog, dan klik je toch ff lekker op de naam. Dan weet je het zeker.
Mensen gaan uit van een unieke naam op elk forum zoals bij alle fora die ik ken iig. Dan moet er niet raar op gekeken worden dat dit nu net even iets anders is..
Verder ontvangen we ook nooit meer nieuws over de nieuwe phphulp (als die ooit nog komt...).
Maar goed, ik ga alweer veel te ver offtopic.
en weer ben ik het eens met Mathijs [sarcasme]o wacht even.. even kijken of het de goede Mathijs[/sarcasme]. Ik snap dat hij ook muntjes moet verdienen etc. maar ik zie hem eigenlijk nooit. Of ligt dat nu aan mij?
[sarcasme]Hij is er elke dag, maar hij behoort tot de gasten =P én hij is er pas wanneer jullie in jullie bedjes liggen =)[/sarcasme]
Bovendien hoeft hij geen zinloos commentaar te geven, het mag best ook nuttig commentaar zijn (graag zelfs!), kom op, het is zijn eigen godverdomde site. Als er dan onderwerpen op staan met kritiek op de site zelf, kan je toch wel even de moeite opbrengen om daar op te reageren?
@GaMeR13: o hij zal er best 's avonds zijn, maar waarom reageert hij dan nooit op topics als deze? Wanneer horen we eens meer over de nieuwe phphulp die al 2,5 jaar over de deadline is?
Mathijs schreef op 24.05.2009 17:19:
Even los van het welles/nietes verhaal, ik vindt het zo jammer dat op phphulp bij gevallen als deze (topics die over de site zelf gaan) nooit de eigenaar zelf eens even langs komt (Bas is het toch?) net als in het "Zeik-community topic"... je ziet die gast hier nooit en het is zijn eigen site.
Verder ontvangen we ook nooit meer nieuws over de nieuwe phphulp (als die ooit nog komt...).
Of sommige mods...
Karl schreef op 24.05.2009 21:49:
Of sommige mods...
Even los van het welles/nietes verhaal, ik vindt het zo jammer dat op phphulp bij gevallen als deze (topics die over de site zelf gaan) nooit de eigenaar zelf eens even langs komt (Bas is het toch?) net als in het "Zeik-community topic"... je ziet die gast hier nooit en het is zijn eigen site.
Of sommige mods...
Ik vind het ook een taak van Bas. Hij reageert eigenlijk gewoon nooit. Wij als mods horen ook niks.
SanThe schreef op 24.05.2009 21:55:
Ik vind het ook een taak van Bas. Hij reageert eigenlijk gewoon nooit. Wij als mods horen ook niks.
Karl schreef op 24.05.2009 21:49:
Of sommige mods...
Of sommige mods...
Klopt. Van Bas vind ik het ook erger.
Hij reageert ook nooit op pm's heb ik gehoort. Je moet hem echt mailen...
Email Bas dan, en vraag of iemand(Of meerderen) het mag over nemen. Stel een team samen, vraag eventueel wat mensen hier van het forum en laat hen samen een nieuwe website maken (Of afmaken wat bas zou zijn begonnen).
Of zou hij dat nooit toestaan?
Het is maar een gooi in het wilde..(Als je dat zo zegt)
Edit: Of is dat muiterij :P
Defenitie Muiterij:http://nl.wikipedia.org/wiki/Muiterij
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jeffrey H
En wie wil er nou geen fans? :O
Als je zelf het hele topic over de zeik community hebt gelezen (ik geloof tenminste dat het dat topic was) heb ik daar aangegeven dat ik toentertijd al contact met Bas had gehad, en dat hij het niet ziet zitten de website "over te dragen" daarbij zou hij er over nadenken een team van mensen die hij kent/ vertrouwd samen te stellen, maar daar heb ik verder niet wat van weergehoord.
Het is zijn website, zijn domein en ook zijn (eventuele) inkomsten, dus dat hij het niet uit handen wil geven is begrijpelijk.
Robert_Deiman schreef op 25.05.2009 10:43:
@Tha Wizekid
Als je zelf het hele topic over de zeik community hebt gelezen (ik geloof tenminste dat het dat topic was) heb ik daar aangegeven dat ik toentertijd al contact met Bas had gehad, en dat hij het niet ziet zitten de website "over te dragen" daarbij zou hij er over nadenken een team van mensen die hij kent/ vertrouwd samen te stellen, maar daar heb ik verder niet wat van weergehoord.
Het is zijn website, zijn domein en ook zijn (eventuele) inkomsten, dus dat hij het niet uit handen wil geven is begrijpelijk.
Dat kan ik me ook goed voorstellen. Het is zijn 'troetelkindje', hij heeft het groot gebracht en dat is best iets om trots op te zijn. Het is alleen jammer dat hij er vervolgens niks meer mee doet.
Quote:
De nieuwe PHPhulp gaat overigens zeer goed, er wordt op dit moment hard aan geprogged. Zelfde code, alleen weer een heel ander design. Hij komt wanneer hij komt :-) Duurt niet lang meer, dit wordt een combinatie van mijn afstudeer presentatie vs. de lancering van PHPhulp. Ook worden de tutorials goed gefilterd zodat er op de nieuwe versie geen slecht geschreven- of tutorials die niets toevoegen bevat, geldt ook voor scripts.
Dit is wat bas zei
http://phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=8&id=64531&lasttopic=1
Volgens mij zei hij dat 2,5 jaar geleden ook al. Maar goed, ik laat me graag verassen.