Dynamic content -> .txt en .pdf
Arthur Diependaal
07/01/2007 12:58:00Hoi... Ik was al langer lid, maar ben mijn username kwijt... Sorry!
Terzake. Ik wil graag de nieuws artikelen die ik vanuit mijn MySQL database aanbied, ook aanbieden in .txt en .pdf formaat. Nu is het natuurlijk niet de bedoeling dat ik voor ieder bestand dit apart aanmaak, maar dat de server dit doet op het moment dat de klant op een button klikt.
Heeft iemand een idee of een dergelijk script al bestaat?
Bedankt,
Arthur
Update:
Uiteraard heb ik ge-googled enzo. Het is gewoon niet te vinden, volgens mij.
Terzake. Ik wil graag de nieuws artikelen die ik vanuit mijn MySQL database aanbied, ook aanbieden in .txt en .pdf formaat. Nu is het natuurlijk niet de bedoeling dat ik voor ieder bestand dit apart aanmaak, maar dat de server dit doet op het moment dat de klant op een button klikt.
Heeft iemand een idee of een dergelijk script al bestaat?
Bedankt,
Arthur
Update:
Uiteraard heb ik ge-googled enzo. Het is gewoon niet te vinden, volgens mij.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Arthur Diependaal
PHP hulp
23/11/2024 21:34:15Crispijn -
07/01/2007 13:33:00jawel, heti s wel te vinden. Ik heb pas nog een heel uitgebreid bestand gevonden over het pdf genereren met php.
Ik heb het even opgezocht voor je:
Part 1
Part 2
Ik heb het zelf nog niet gebruikt dus weet niet 100% of het werkt, alleen het ziet er wel degelijk uit.
Succes ermee.
Crispijn.
Ik heb het even opgezocht voor je:
Part 1
Part 2
Ik heb het zelf nog niet gebruikt dus weet niet 100% of het werkt, alleen het ziet er wel degelijk uit.
Succes ermee.
Crispijn.
Arend a
07/01/2007 14:18:00http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=21352
In deze post heb ik uitgelegd hoe je heel simpel html naar pdf kan converteren. Dit systeem is relatief makkelijk toe te passen op bestaande cms systemen.
In deze post heb ik uitgelegd hoe je heel simpel html naar pdf kan converteren. Dit systeem is relatief makkelijk toe te passen op bestaande cms systemen.