Dynamisch geplaatste button werkend krijgen
Ik heb de volgende button
Als deze button wordt geactiveerd verdwijnt hij en verschijnt een form. Dat doe ik als volgt:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
2
3
4
5
6
$(document).ready(function(){
$("#hide").click(function(){
$("#p1").html('');
$("div#form1").append("<informatie van het form etc. etc.>");
});
});
$("#hide").click(function(){
$("#p1").html('');
$("div#form1").append("<informatie van het form etc. etc.>");
});
});
Dit werkt allemaal prima. Als het form wordt ingevuld en verstuurt wordt het met jquery.ajax afgehandeld. Dat gaat ook prima. Als dat is gebeurd dan wil ik dat het form verdwijnt en de button wijzigen weer terugkomt. Dat doe ik als volgt als onderdeel van de ajaxfunctie:
Code (php)
1
2
3
4
5
2
3
4
5
.....
success:function(result){
......
$("#p1").html('<button id="hide">Wijzigen</button>')
}
success:function(result){
......
$("#p1").html('<button id="hide">Wijzigen</button>')
}
Dit werkt allemaal prima, maar de button heeft geen functie meer. Als je er weer op klikt gebeurt er nu niets. Heeft iemand een idee waar dit 'm in zit?
Gewijzigd op 04/03/2015 17:23:25 door Jovank vank
Als je de eventListener op de div met child button zet, wordt kan het wel:
En nu ik je toch aan de lijn heb:
Het form dat ik append, dat moet ik als één regel invoeren. Dus als ik een enter doe om op een nieuwe regel verder te gaan met de definities, dan werkt het niet. Is dat normaal voor een append-functie? Niet dat het ernstig is, maar het is niet overzichtelijk.
Toevoeging op 04/03/2015 18:34:33:
Verdraaid, het werkt. Thx Ger. Ik was er niet opgekomen!
En nu ik je toch aan de lijn heb:
Het form dat ik append, dat moet ik als één regel invoeren. Dus als ik een enter doe om op een nieuwe regel verder te gaan met de definities, dan werkt het niet. Is dat normaal voor een append-functie? Niet dat het ernstig is, maar het is niet overzichtelijk.