Dynamische mouse over met div (of hoe moet je dat zeggen)
ik wil door middel van javascript een div laten showen als je met je muis over een plaatje gaat,
dat lukt nog.
maar ik haal die plaatjes uit de database en als je dus bij het tweede plaatje de mouse over doet, laat hij de info zien van het 1e plaatje.
het 1e plaatje werkt dus gewoon wel goed.
ik heb al zoiets geprobeerd maar dat werkte niet:
Code (php)
1
2
3
4
2
3
4
echo '<div id="'.$name.'" style="position: absolute; visibility: hidden; z-index: 100;">';
echo $name;
echo "</div>";
echo "<a href=\"javascript:' '\" onMouseOver=\"show(".$name.")\" onMouseOut=\"hide(".$name.")\">blue</a>";
echo $name;
echo "</div>";
echo "<a href=\"javascript:' '\" onMouseOver=\"show(".$name.")\" onMouseOut=\"hide(".$name.")\">blue</a>";
is er een manier om het zo te maken dat als je met de muis over plaatje 2 gaat je ook echt de informatie van plaatje 2 krijgt en niet die van plaatje 1?
Dion
mod-edit::
iemand een idee?Bumpen
Twee of meer keer achter elkaar in je eigen topic posten, voordat andere forumleden gereageerd hebben, heet "bumpen".
Omdat het opdringerig overkomt is bumpen pas na 24 uur toegestaan.
Bumpen kan een reden zijn voor de admins en mods om een topic te sluiten.
Gebruik het knopje om je tekst aan te passen indien nodig.
Twee of meer keer achter elkaar in je eigen topic posten, voordat andere forumleden gereageerd hebben, heet "bumpen".
Omdat het opdringerig overkomt is bumpen pas na 24 uur toegestaan.
Bumpen kan een reden zijn voor de admins en mods om een topic te sluiten.
Gebruik het knopje om je tekst aan te passen indien nodig.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Dion
Heb je een voorbeeld online staan? Dat praat gemakkelijker.
http://dionsporto.awardspace.com/pagina.php?pagina=art
ga maar eens met je muis over beide plaatjes, ze laten dezelfde info zien, maar bij de ene moet Dion staan en bij de andere GoPro
ga maar eens met je muis over beide plaatjes, ze laten dezelfde info zien, maar bij de ene moet Dion staan en bij de andere GoPro
ik weet dat ik 24 uur moet wachten, maar aangezien ik op werkdagen weinig tijd heb wil ik deze topic toch weer even in de belangstelling brengen.
En anders ga je er toch volgend weekend mee veder, als je doordeweeks geen tijd hebt...
Code (php)
1
2
3
4
5
2
3
4
5
<div id="blue" style="position: absolute; visibility: hidden; z-index: 100;">
Dion
<br/>
</div>
<div id="blue" style="position: absolute; visibility: hidden; z-index: 100;">Dion</div>
Dion
<br/>
</div>
<div id="blue" style="position: absolute; visibility: hidden; z-index: 100;">Dion</div>
Je hebt twee divs met hetzelfde id en allebei bevatten ze de tekst 'Dion'.
p.s. niet bumpen Volgende keer sluit ik je topic.
Bumpen::
SanThe.