e107 - SMF - Banlijst werkt niet
Laatste tijd nogal last van spammertjes op het forum van de clan.
Vaak vanaf de zelfde host afkomstig, Alleen als ik ze wil bannen dan geeft hij de volgende error :
Code (php)
1
2
3
2
3
Fatal error: Cannot redeclare ban() (previously declared in /home/dkrijger/domains
/qgclan.nl/public_html/e107_handlers/e107_Compat_handler.php:100) in /home/******
/domains/qgclan.nl/public_html/forum/Sources/ManageBans.php on line 162
/qgclan.nl/public_html/e107_handlers/e107_Compat_handler.php:100) in /home/******
/domains/qgclan.nl/public_html/forum/Sources/ManageBans.php on line 162
**** is mijn username, even weggehaald je weet maar nooit wat ze proberen.
Ik heb dus al 2 weken last van dit probleem,
ook 2 weken lang al aan het zoeken naar een fix ervoor.
Heb hem toen ooit is gevonden weet alleen niet meer waar en ben toen na een mallware virus alles kwijtgeraakt,
Sommige browsers geven nog aan dat het mallware virus er nog is maar via google geeft hij aan dat er niets meer op de site aanwezig is.
Dus als er iemand is die me hiermee kan helpen hoor ik dat graag.
Het is nogal vervelend om elke keer hun accountjes te verwijderen. en eigenlijk ook best zinloos want ze maken toch wel weer een nieuwe aan.
Google vandaag ook weer overhoop getrokken Maar weinig resultaten en niet wat ik zoek.
Met vriendelijke groet,
Dylan
post diegene vage newsberichten?
en als diegene zich regristreert post hier even zijn email of gebruikersnaam
ik heb er ook last van gehad en heb die naam toen op google gezocht en vond nog meer slachtoffers zo kan ik het noemen vandaar
Gewijzigd op 11/11/2010 14:24:51 door Jordi Kroon
Het probleem is dat de functie ban() dubbel aangemaakt wordt. Dit komt vaak door een include teveel waardoor het script twee keer ban() wilt aanmaken als functie. En dat kan niet, net als jij maar in Nederland 1 paspoort kan krijgen.
Dusch..... Even je script doorlopen :-)
@aar, nee dat was het niet wat ik nog wel weet ik dat ik op 3 of 3 lines iets moest aanpassen.
Dylan
Als je van alle include include_once() maakt....
Het is niet 1 file hoor,
het zijn er uit mijn hoofd iets van 1,537..
Ik zal nog wel verder zoeken op google want ik weet dat het over 2 lines ging en geen 155 bijv.
Dylan
http://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=138690.120
Onderaan....
Onderaan....
Gewijzigd op 11/11/2010 15:21:29 door - Ariën -
Bedankt
Dylan
Dylan Krijger op 11/11/2010 14:49:28:
@jordi, een mede beheerder heeft de users al verwijderd,
@aar, nee dat was het niet wat ik nog wel weet ik dat ik op 3 of 3 lines iets moest aanpassen.
Dylan
Dylan
ah jammer
Heb het wel is gedaan met 800 a 900 bestanden, lijkt me 1500 ook geen probleem.
Nee okee maar ik wist dat deze "fix" er was en dan is alle pages aanpassen niet echt nodig vind ik,
Maar het probleem is ondertussen al opgelost met de link van Aar