echo "alleen bij waarde is zelfde"
zander
11/02/2008 16:21:00Hallo beste mensen van het leven. Ik heb een vraag.. Als beginnende php'r zit ik met een aantal probleempjes.
Ik wil graag dat als de variable $password "welkom" of "nieuw" is dat deze met een echo wordt weergegeven in rood. maar als het wat anders is, dat deze dan niet wordt weergegeven maar dat er dan de tekst goed in het groen staat. ik heb hiervoor dit scriptje proberen te schrijven.. maar ik denk dat ik ergens de mist in ga... wie kan me helpen dit scriptje te verbeteren of te vertellen waar ik de fout in gaa ?
Alvast bedankt
Ik wil graag dat als de variable $password "welkom" of "nieuw" is dat deze met een echo wordt weergegeven in rood. maar als het wat anders is, dat deze dan niet wordt weergegeven maar dat er dan de tekst goed in het groen staat. ik heb hiervoor dit scriptje proberen te schrijven.. maar ik denk dat ik ergens de mist in ga... wie kan me helpen dit scriptje te verbeteren of te vertellen waar ik de fout in gaa ?
Alvast bedankt
Code (php)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Zander
PHP hulp
14/11/2024 23:12:40Frank -
11/02/2008 16:24:00Een string hoort tussen quotes, een variabele hoort niet tussen quotes.
michael
11/02/2008 16:26:00Code (php)
Het beste om met css de div een id of een klasse te geven want style in een div is een beetje slordig.
edit: wat frank zegt :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door michael