Een Assistent Eigenaar gezocht voor Habbo Fansite met PHP/SQL ervaring!

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Enrico Tan

Enrico Tan

01/06/2012 20:32:58
Anchor link
Beste leden,

ik ben bezig met een eigen Habbo Fansite.
De layout is al af. Alleen ik wil er een ledensysteem op.
Hierop kunnen leden zich registreren en inloggen, en medewerkers kunnen op een speciaal medewerkerspaneel.
Diegene die dat kan scripten wordt op de fansite Assistent Eigenaar, of zelfs Eigenaar.
Diegene zal wel verstand moeten hebben met PHP/SQL.

Ik hoop dat ik hier op dit forum iemand vind,
want ik ben al heel lang aan het zoeken.

Diegene zal het wel vrijwillig moeten doen. Maar je wordt wel Assistent of gewone Eigenaar.

Groeten,
Enrico

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 06:29:14

Dirk iets

Dirk iets

30/06/2014 22:35:54
Anchor link
Geachte Enrico Ik vraag me nog af als je nog een persoon nodig hebt .. Ik ben goed in HTML,PHP& SCC

Ik heb al vaker geholpen met habbo fansite's ect . En kzou heel graag je willen helpen ..

-Met Vriendelijke Groeten
-Dirk

Toevoeging op 30/06/2014 22:37:36:

ps Add me op skype :: Kleinekhalifatje

-Met Vriendelijke Groeten
-Dirk

30/06/2014 22:44:34
Anchor link
Beste,

Ik wil ook wel helpen (graag zelfs!). Ik heb al nige ervaring met habbo omdat mijn neef een hotel heeft en ik heb er ook over zitten nadenen om er zelf een te maken.

EMail: [email protected]

Groet, Pascal Gerrist

Toevoeging op 30/06/2014 22:45:03:

PS: Ik heb ervring met php en sql

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/06/2014 22:45:45
Anchor link
Dit topic is twee jaar oud, en hoogswaarschijnlijk is deze niet meer onder de aandacht van de topicstarter.
Je kan hem een PM sturen als je hem wilt meehelpen. Om verdere reacties te voorkomen doe ik dit topic maar op slot.

Let in het vervolg wel even op de datums van de laatste reacties van het topic.

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.