Een container voor bootstrap website

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mohamed nvt

Mohamed nvt

23/12/2023 23:25:01
Anchor link
Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik bezig om bootstrap 5 te leren en toch heb ik aantal vragen hierover.

Is het gebruikelijk om een container/wrapper te hebben om je gehele bootstrap website erin te hebben?
Ikzelf vind dat wel handig, om bijvoorbeeld alles centraal te hebben en 80% van het beeldscherm te hebben, maar hoe doe ik dat in Bootstrap 5?

Alvast bedankt voor het meedenken.

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 17:29:14

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

24/12/2023 00:53:41
Anchor link
Heb je dit al gelezen?
https://getbootstrap.com/docs/5.0/layout/containers/

Verder is een container zeker gebruikelijk. Dit is handig als je verschillende delen van je pagina met verschillende lay-outs en structuren wilt onderhouden.

Elke container fungeert als een afzonderlijke eenheid met zijn eigen response-design eigenschappen. Je kan meerdere containers gebruiken op verschillende delen van de pagina, denk aan een header, content, zijbalk, footer. En zo kan je de lay-out van elk afzonderlijk deel beheren met het grid model.
Gewijzigd op 24/12/2023 00:54:02 door - Ariën -

Mohamed nvt

Mohamed nvt

05/01/2024 21:08:34
Anchor link
Ik heb het idd gelezen en naar meerdere video's erover gekeken.
Wat ik nog niet snap is welke container ik wanner moet gebruiken?
Mijn eisen zijn:
1. Ik wil een container gebruiken die responsive is en circa 80% a 90% breedte van een pagina pakt?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/01/2024 21:10:46
Anchor link
Dat staat toch allemaal uitgelegd op die site waar ik naartoe heb gelinkt? Ik denk zelf aan een normale container.
Gewijzigd op 05/01/2024 21:11:07 door - Ariën -

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/08/2024 09:48:41
Anchor link
.

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.