een database en website voor het vinden van meetings
Rik van der Kant
28/08/2011 17:29:43Ik ben op zoek naar een student die me mee wil helpen met het opzetten van een mysql database en een bijbehoordende website voor het vinden van medische meetings en congressen. Zelf ben ik promovendus aan het Nederlands Kanker Instituut en heb ik niet de kennis en de tijd om de database helemaal zelf op te zetten.
Ik zoek iemand met wat ervaring in het opzetten van een mysql database die de PHP onderdelen van mijn website kan maken. Allemaal erg simpel commandos zonder ingewikkelde zoekopdrachten. Bij voorkeur iemand die in de omgeving van Amsterdam woont zodat er een keer overleg kan plaatsvinden. Ik schat dat het opzetten ongeveer 10/20 uur gaat kosten tegen de vergoeding van 10 euro per uur.
Wanneer je dit project interessant vind, laat me iets weten,
Rik
Ik zoek iemand met wat ervaring in het opzetten van een mysql database die de PHP onderdelen van mijn website kan maken. Allemaal erg simpel commandos zonder ingewikkelde zoekopdrachten. Bij voorkeur iemand die in de omgeving van Amsterdam woont zodat er een keer overleg kan plaatsvinden. Ik schat dat het opzetten ongeveer 10/20 uur gaat kosten tegen de vergoeding van 10 euro per uur.
Wanneer je dit project interessant vind, laat me iets weten,
Rik
PHP hulp
08/11/2024 15:50:54Sefa Senturk
28/08/2011 19:35:29Ik ben wel geinteresseerd, voeg me toe op deze msn; [email protected]