Een database op CD of DVD.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Bram

Bram

17/08/2006 12:49:00
Quote Anchor link
Dag mensen,

Ik had een vraagje:
Weet iemand een mogelijkheid om een webbased applicatie met een database en dinamische pagina's op een cd of dvd te zetten. Het gebruik van PHP en SQL databases is uiteraard uitgesloten aangezien dit serverside is.

Het komt dus neer op een systeem wat moet kunnen werken met een database maar dat alleen via de dvd of cd doet.

Moet ik echt software als MS Access gaan gebruiken :( en daarmee ook mijn applicatie mee schrijven? :(

Of zijn er ook andere manieren? :)

PHP hulp

PHP hulp

07/11/2024 17:38:48

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

17/08/2006 13:23:00
Quote Anchor link
Je kan ook een webserver op de cdrom schrijven, autostart menutje erop die apache/php/(my)sql opstart en klaar ben je.

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

17/08/2006 13:29:00
Quote Anchor link
zou wel mooi zijn en zoiets is er ook al

www.usbwebserver.nl

GR. mebus!

ArendJan

ArendJan

17/08/2006 13:35:00
Quote Anchor link
Heej da's relax.... voor komend jaar, krijg ik informatica, en moet ik HTML gaan leren haha.... ik ga dan vragen of ik PHP mag gaan uitbreiden enzo, maar dan moet je het persé op een USB of CD inleveren, dan is usbwebserver de oplossing, USB is toch 1 Gig

Bram

Bram

17/08/2006 14:33:00
Quote Anchor link
Geniaal!

Dank u wel!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.