Een database op CD of DVD.
Bram
17/08/2006 12:49:00Dag mensen,
Ik had een vraagje:
Weet iemand een mogelijkheid om een webbased applicatie met een database en dinamische pagina's op een cd of dvd te zetten. Het gebruik van PHP en SQL databases is uiteraard uitgesloten aangezien dit serverside is.
Het komt dus neer op een systeem wat moet kunnen werken met een database maar dat alleen via de dvd of cd doet.
Moet ik echt software als MS Access gaan gebruiken :( en daarmee ook mijn applicatie mee schrijven? :(
Of zijn er ook andere manieren? :)
Ik had een vraagje:
Weet iemand een mogelijkheid om een webbased applicatie met een database en dinamische pagina's op een cd of dvd te zetten. Het gebruik van PHP en SQL databases is uiteraard uitgesloten aangezien dit serverside is.
Het komt dus neer op een systeem wat moet kunnen werken met een database maar dat alleen via de dvd of cd doet.
Moet ik echt software als MS Access gaan gebruiken :( en daarmee ook mijn applicatie mee schrijven? :(
Of zijn er ook andere manieren? :)
PHP hulp
07/11/2024 17:38:48Arjan Kapteijn
17/08/2006 13:23:00Je kan ook een webserver op de cdrom schrijven, autostart menutje erop die apache/php/(my)sql opstart en klaar ben je.
Mebus Hackintosh
17/08/2006 13:29:00ArendJan
17/08/2006 13:35:00Heej da's relax.... voor komend jaar, krijg ik informatica, en moet ik HTML gaan leren haha.... ik ga dan vragen of ik PHP mag gaan uitbreiden enzo, maar dan moet je het persé op een USB of CD inleveren, dan is usbwebserver de oplossing, USB is toch 1 Gig