een dir openen voor een inlogger
knopje.
Dit is overbodig, aangezien je helemaal niets aan de $_POST variabelen verandert en het dus gewoon kopieen van elkaar zijn.
Verder neem ik aan dat je deze gegevens ergens in een database zet? Als dat gelukt is zou je met mkdir() een map aan kunnen maken voor deze gebruiker. Als naam voor de map zou je bijvoorbeeld de gebruikersnaam of het id van de gebruiker uit de database kunnen gebruiken.
Stop eens met bumpen, als je wat aan je vorige post wilt veranderen gebruik dan gewoon het Code (php)
1
2
3
4
5
6
2
3
4
5
6
<?php
$nickname = $_POST['nickname'];
$wachtwoord = $_POST['wachtwoord'];
$wachtwoord_bevestig = $_POST['wachtwoord_bevestig'];
$email = $_POST['email'];
?>
$nickname = $_POST['nickname'];
$wachtwoord = $_POST['wachtwoord'];
$wachtwoord_bevestig = $_POST['wachtwoord_bevestig'];
$email = $_POST['email'];
?>
Dit is overbodig, aangezien je helemaal niets aan de $_POST variabelen verandert en het dus gewoon kopieen van elkaar zijn.
Verder neem ik aan dat je deze gegevens ergens in een database zet? Als dat gelukt is zou je met mkdir() een map aan kunnen maken voor deze gebruiker. Als naam voor de map zou je bijvoorbeeld de gebruikersnaam of het id van de gebruiker uit de database kunnen gebruiken.
ik begrijp effe niet meer?
Wat begrijp je niet dan?
waar zou ik dan het script moeten veranderen ? ik wil het nickname gebruiken om als id te gebruiken:$
www.kacakhaci.com/Login/login.php & www.kacakhaci.com/profielen/inloggen.php
.Bij deze www.kacakhaci.com/profielen/inloggen.php als je hier registreert maak je een directory aan en dat is in dit script in aanmelden2.php aangegeven als
@mkdir("leden/$_GET[un]",0775);
@mkdir("ledenfotos/$_GET[un]",0755);
@copy("forward.php","leden/$_GET[un]/index.php");
Maar de bedoeling is dat ik dit wil uitvoeren op www.kacakhaci.com/Login/login.php
en hier moet ik het in www.kacakhaci.com/Login/voegtoe.php aangeven. hoe geef ik in het script aan ,dat als je registreert een directory(map) moet aanmaken in het script waar moet ik het mkdir script toepassen? waar geef ik dat aan?
is dit genoeg informatie? Sorry ik weet dat ik het moeilijke uitleg:(
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door enes
Niet Bumpen.
Bumpen::
SanThe.
zow:O en post eens relevante code:S mij hier niet meer gezien, ik vind je erg vervelend als ik dat zeggen mag.
www.kacakhaci.com/Login/login.php & www.kacakhaci.com/profielen/inloggen.php
.Bij deze www.kacakhaci.com/profielen/inloggen.php als je hier registreert maak je een directory aan en dat is in dit script in aanmelden2.php aangegeven als
@mkdir("leden/$_GET[un]",0775);
@mkdir("ledenfotos/$_GET[un]",0755);
@copy("forward.php","leden/$_GET[un]/index.php");
Maar de bedoeling is dat ik dit wil uitvoeren op www.kacakhaci.com/Login/login.php
en hier moet ik het in www.kacakhaci.com/Login/voegtoe.php aangeven. hoe geef ik in het script aan ,dat als je registreert een directory(map) moet aanmaken in het script waar moet ik het mkdir script toepassen? waar geef ik dat aan?
is dit genoeg informatie? Sorry ik weet dat ik het moeilijke uitleg:(
Quote:
Maar geef nu eens een stukje relevante code uit voegtoe.php, dan kunnen we misschien wat meer...