Een enter invoeren na zoveel letters
ik heb een probleempje,
Ik ben bezig met een systeempje waardoor je berichten naar elkaar kan sturen, alleen als ik bijvoorbeeld heel vaak aaaaaaaaaa neer zet tot de einde van de div, dan rekt de div mee, Kan iemand me misschien vertellen hoe ik dit op los dus dat als hij aan de eind van de div komt dat hij dan een enter neer zet?
Alvast bedankt
Groeten Nomis
wordwrap().
Kijk eens naar Want namelijk als ik heel vaak hhhhhh typ doet hij het wel, maar als ik 10x achterelkaar hallo typ dan stopt hij ik denk 100px voor het einde van de div
Laat je code eens zien?
Is je div wel breed genoeg? Als je een heel lang woord typt rekt die div gewoon mee, maar als het aparte woorden zijn worden ze al afgebroken door die div.
Nee, als ik heel vaak hhhh typ stopt hij netjes op het eind geeft hij enter, alleen als ik heel vaak hallo hallo hallo hallo hallo hallo dan stopt hij groot stuk vooor het einde van de div
Ja, wat ik vermoed is dus dat je div de hallo's afbreekt, en wordwrap al die letters achter elkaar. Hoe breed is je div?
Maak van die wordwrap eens 30 tekens, dan zie je wat ik bedoel.
http://zesnul.nl/show.php bekijk het resultaat maar zelf
Heeft iemand een oplossing?
Is dit niet gewoon op te lossen door aan de CSS van de div text-align:justify; toe te voegen?
Je kunt ook overflow: hidden; gebruiken, maar dan zie je de tekst niet.
Quote:
alleen als ik bijvoorbeeld heel vaak aaaaaaaaaa neer zet tot de einde van de div, dan rekt de div mee, Kan iemand me misschien vertellen hoe ik dit op los dus dat als hij aan de eind van de div komt dat hij dan een enter neer zet?
Ik had dit probleem ook een keer, Had geen oplossing kunnen vinden.
Maar hoe groot is de kans dat iemand zoiets doet? Niet echt groot toch?, Als jij er een Captcha inbouwd, Dan zullen mensen minder snel denken van, Hé ik ga eens grappig doen en zo een bericht typen.
Nouja, Dat klopt alleen er zijn altijd zulke grappenmakers! dusja, Heb liever toch wel
joep:
Als je meer als zoveel tekens hebt kom je er toch best wel snel,