een formulier in een formulier
dimi meulman
27/01/2013 09:27:43Ik heb een probleempje. Ik heb een formuliertje gemaakt waar je bepaalde keuzes moet maken. Maar in dit formulier is er een keuze waar u naar een andere pagaina wordt verwezen en daar een keuze moet maken tussen verschillende afbeelding. Na de keuze komt u terug in het andere formulier waar die afbeelding dan ingevult word in eerste formulier. Althans had ik graag gehad dat het zo werkte. Maar daarvoor moet u een formelier in een formulier steken, maar dit lukt mij niet. Iemand een idee hoe ik dit voor mekaar kan krijgen.
PHP hulp
18/11/2024 03:25:10Eddy E
27/01/2013 14:26:22Je zou kunnen werken via een popup danwel iframe waarin je alleen dat (kale) formulier weergeeft.
Maar je zou ook dat complete formulier (behalve de <form>-tag zelf) in dat andere formulier kunnen zetten. Toch?
Laat anders eens zien wat je hebt aan relevante HTML-code (dus niet de PHP, want dat is niet ter zake).
Maar je zou ook dat complete formulier (behalve de <form>-tag zelf) in dat andere formulier kunnen zetten. Toch?
Laat anders eens zien wat je hebt aan relevante HTML-code (dus niet de PHP, want dat is niet ter zake).