Een game scripter (informatie nodig).
Ik vroeg al eerder voor een vrijwilliger, maar tot nogtoe geen succes.
Ik wil toch wel redelijk wat werk gedaan hebben, en wens graag informatie in een PM met eventueel voorstellen.
Ik wil eigenlijk NL/EN, deze kan ik achteraf vertalen zelf. Ik heb basis kennis om zo'n dingen aan te passen :p
Het thema kunnen we bespreken, maar ik zoek eigenlijk meer in de richting van een crime gedeelte om te zetten naar mijn wensen enzo verder.
Ik heb nog wat oude scripts liggen, als die zouden kunnen werken naar mijn behoeften, zou dat geweldig zijn.
Dus... Iemand die wat tijd kan spenderen en me informatie kan geven is altijd welkom om me te PM'en. Gratis is natuurlijk altijd veel leuker! :p Maar we bespreken het wel.
Of voeg me toe op MSN, aangezien ik daar echt veel op ben, en op deze forum niet zo. :p
[email protected]
Ik weet niet wat hij precies moet kunnen, maar ik weet nu al dat hij waarschijnlijk in de duizenden euro's zal komen te liggen bij een fatsoenlijke programmeur.
Je zegt dat je wel wat basis kennis hebt dus ik zou zeggen begin er gewoon zelf aan. Dit soort projecten zijn perfect om je kennis wat bij te spijkeren.
Die oude scripts zou ik niet gebruiken. Over het algemeen zijn ze alleen goed als voorbeeld voor hoe het niet moet.
4 a 5 jaar geleden zag je wel eens mensen die deze spelletjes vanaf nul naar wens bouwden. De prijs begon meestal rond de 6000 euro maar het ligt er maar net aan hoe groot je het spel wilt maken.
Maar mijn bedoeling is niet echt om een crime based game te maken. Maar het spel dat ik wil, kan er veel van gebruiken. :p
Bv een clansysteempje, een commit crime etc... :p
Maar inderdaad... Om dan een professionele scripter te moeten betalen voor dat, kan ik beter zelf leren. xD
Maar toch bedankt.