een gastenboek met id's?
ik ben op zoek naar iemand die zo snel mogelijk een gastenboek die http://www.nummer11.nl/elf/down.php?down=gastenboek daar te downloaden is om te bouwen tot een gastenboek met id's. een voorbeeld is:
gastenboek.php?id=1
gastenboek.php?id=2
gastenboek.php?id=3
ect...
kan iemand die ombouwen het gastenboek heeft nu nog geen mysql maar je mag het erin gebruiken. de tabellen aantal maakt niet uit. alleen gelieve in 1 database...
het liefst dat de beheerder via een beveiligde admin kan inloggen en een nieuw gastenboek aanmaken en dat die dan een idnummer geeft...
de gene die het gemaakt heeft krijgt:
een link naar zijn/haar e-mail/site
een banner van uw site onderaan
een copyright met namen en link van uw website/e-mail.
wilt u nog meer stuur een intern bericht. dat doet u door op mijn naam te klikken en op bericht sturen ofzoiets te klikken.... (voor bezoekers die het niet weten:P)
please help me
greeetzzz jeffrey
Gewijzigd op 19/10/2004 21:22:00 door Jeffery
ikzelf niet anders vraag ik het niet:p
Je hebt niet eens een kwartier gewacht of je een reactie kreeg.. Voor dat soort mensen heeft het meerendeel, waaronder ik, geen zin om iets te doen..
Edit:
BTW Jeffrey... Je had hier al een topic over...
Elwin
Gewijzigd op 19/10/2004 23:19:00 door Elwin - Fratsloos
Je oude topic is nu dicht, en ik denk dat deze ook niet lang meer open hoeft te blijven ...
Quote:
Geduld is een schone zaak!
Gewijzigd op 20/10/2004 15:48:00 door Jeffery
Wat ben jij een zeur!
Hem, het is hier niet de bedoeling dat wij voor iedereen scripts gaan maken. Laat ze het eerst zelf leren. Wij willen iedereen helpen maar we zijn hier website dat voor iedereen kant en klare scripts maken.
Quote:
@Mitch
Wat ben jij een zeur!
Wat ben jij een zeur!
Als Mitch dan toch een zeur is, waarom maak JIJ het dan niet voor Jeffrey?
@Jaap: Check je post ;) laatste zin, klopt iets niet in :)
Dat kan niet want dat heb ik al gedaan, *****!
En ja hier op reageren zoals ik nu doe is ook niet volwassen, dermee dat het ook de enige keer zal zijn...
greetzz jeffrey