Een goede HTML-editor
ik zoek een goede htmleditor die zowel in IE als in FF goed werkt.
Ik had eerst htmlarea3 maar die liep niet helemaal lekker in FF en daarnaast was het allemaal JS.
Nu heb ik spaw en die deed het perfect. Alleen nu de server gebruik maakt van alle errorreports krijg ik foutmeldingen in het SPAW script.
Deze editor is dus niet super goed gecodeerd lijkt me. Weet iemand van jullie een soortgelijke editor die makkelijk te installeren is?
HTMLarea 3 kreeg ik niet werkend in FF
Spaw eerst wel maar doet met die error reporting kut met die notices :| en als die er staan tovert hij het menu niet tevoorschijn :|
FCKEditor werkt ook niet helemaal 100% in FF
en verder heb ik alleen nog maar betaalbare editors gezien.
Niemand anders een idee?
Misschien kan je beter een CMS systeem met UBB nemen.... Heb ik gemaakt is alleen heel prijzig
En zover ik weet zijn HTMLarea en FCKeditor de beste/bekenste twee...
Of je moet een of andere active-x of java-applicatie gaan gebruiken, maar dat is nog erger dan javascript.
aha, ik zoek eigenlijk gewoon iets waarmee je de boel dikgedrukt kan maken doormiddel van makkelijke knopjes zoals in word. Daarnaast is een link toevoegen of zoiets dergelijks en plaatjes uploaden en invoegen ook handig om erbij te hebben, valt me alleen op dat de boel in FF meestal gaat kloten
Duurde een halve minuut voordat ik hem was geladen maar was een pracht ding:
1) Tabelen
2) Frames
3) CSS
4) Lagen
waren allemaal geen probleem maar hij zach er niet uit dat hij gratis was ;-)
activex is niet erg (lees: helemaal niet) firefox compatible, dus dat raad ik niet aan.
ik heb elf nu spaw gebruikt dat is wel allemaal in PHP als ik dat zo zie in samenwerking met PHP denk ik dan, aangezien de extensies van de bestanden .PHP zijn.
Was volgens Microsft het geen dat iedereen moest gebruiken. Zijn waarschijnlijke miljoenen uitgegeven aan cursussen, bijscholing... (in welke vorm dan ook) en nu is het uitgeschakeld in Win XP SP2
Net zo als VBScript en JScript <-- ook van Microsoft
dan kan ik die editor behouden :)