een irritant probleempje
R
02/02/2006 10:49:00hey mensen,
op mijn site kunnen mensen reacties toevoegen,, maar heel vaak zie ik dat mensen op hun profiel of in de reactie dit doen
WHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
en dat rekt dan me hele tabel uit (zoals je nu ziet)en dan wordt alles lelijk is er geen mogelijkheid om zulke dingen in te korten ????
substr() heeft geen zin want ik wil gewoon dat hij te lange woorden kleiner maakt ofzo
op mijn site kunnen mensen reacties toevoegen,, maar heel vaak zie ik dat mensen op hun profiel of in de reactie dit doen
WHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
en dat rekt dan me hele tabel uit (zoals je nu ziet)en dan wordt alles lelijk is er geen mogelijkheid om zulke dingen in te korten ????
substr() heeft geen zin want ik wil gewoon dat hij te lange woorden kleiner maakt ofzo
Gewijzigd op 02/02/2006 10:50:00 door R
PHP hulp
15/11/2024 08:36:13Roy
02/02/2006 10:55:00volgens mij lukt dat hiermee:
waar 60 dus de maximale woordlengte is
waar 60 dus de maximale woordlengte is
Erik Rijk
02/02/2006 10:55:00wordwrap();
alleen zit je wel met het probleem dat je hoofd en kleine letters hebt.
wordwrap() breek tekst af na een x aantal karakters.
VB als je afbreekt op 10 karakters
iiiiiiiiii
WWWWWWWWWW
ik hoop dat je m'n uitleg begrijpt :)
edit:
als je dmv strtolower() alles naar kleine letters zet kan het wel, maar dat is jou keuze.
alleen zit je wel met het probleem dat je hoofd en kleine letters hebt.
wordwrap() breek tekst af na een x aantal karakters.
VB als je afbreekt op 10 karakters
iiiiiiiiii
WWWWWWWWWW
ik hoop dat je m'n uitleg begrijpt :)
edit:
als je dmv strtolower() alles naar kleine letters zet kan het wel, maar dat is jou keuze.
Gewijzigd op 02/02/2006 10:56:00 door Erik Rijk
The Beeding Clown
02/02/2006 10:56:00Kijk eens naar deze functie :)
http://nl.php.net/manual/en/function.wordwrap.php
edit: lol, er waren net 2 voor me in de tijd dat ik poste
http://nl.php.net/manual/en/function.wordwrap.php
edit: lol, er waren net 2 voor me in de tijd dat ik poste
Gewijzigd op 02/02/2006 10:57:00 door The Beeding Clown