Een link naar rar file in FF werkt niet
Nu wil ik dat mensen het kunnen downloaden, maar als je er op klikt, dan krijg je de source code voor een os om het uit te lezen ipv datje het download.
Hoe kan ik dat fixen zonder force download? Kan dat niet? hoe werkt een force download dan?
kan je geen directe link op de .rar file leggen
Het is een directe link
Mod-edit:
code maar weggehaald he.. beetje onnodig
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door iltar van der berg
niet bumpen! 3 posts in 5 minuten...je kan je bericht editten iltar...en als ik het me goed herinner en je post aantal zie is dat je vaker vertelt!
Heb je je contenttype op rar gezet?
W00T kerel, hoe heb je dat geflikt... Zeker met Kladblok geedit xD
Ik zal even kijken jurgen, maar dat zou niets moeten uitmaken...
Ik weet niet waarom, maar hij veranderd de text naar dat als ik het post.
Zal ik eens alles posten?
iltar van der berg schreef op 18.06.2007 09:17:
Ik zal even kijken jurgen, maar dat zou niets moeten uitmaken...
tuurlijk maakt dat uit! de content-type vertelt je browser hoe hij ermee om moet gaan... content-type is er niet voor niets;)
Nou als ik heb gewoon in IE open dan kan ik hem gewoon downloaden hoor.....
maar ik heb dit nog nooit gezien
heb je hem misschien met iets anders dan winrar geopent ofzo ?
Ja idd ik heb dit ook nog nooit gezien moet je er omdat het FF is geen target aan toekennen dat hij hem in een nieuw venster opent of zoiets dergelijks..?
Zal ergens aan je server instellingen liggen... Laat me raden, homeserver?
Nee, professionele server, het heeft idd met de content type te maken, maar hoe ga ik dat fixen voor duizenden1 verschillende file types :S
Er is vast wel een functie in PHP die de mime type opvraagt en dat vermeldt je dan gewoon in HTML <content type=... was het geloof ik.
Overigens merk ik het alleen bij rar files merk ik net met hetupdaten van mn portfolio
Maar het ziet er wel raar uit.
het blijft raar.
Wat ik nog raarder vind, is dat het forum hier de codes omzet... ik kan het niet laten, ik ga even wat proberen:
Mod edit:
Code weggehaald, niet nodig
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door iltar van der berg
@TS, we hoeven het niet te zien hoor, we (ik dan) snappen je probleem! Je zult toch de
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door GaMer B
of dat dit te veranderen is...
Groetjes