Een soort crimes maar dan alleen de lay out

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

Mitch

Mitch

11/02/2008 19:34:00
Quote Anchor link
Eerst kom je op
http://crimes.legerarmy.nl/new/
Als je in gelogd bent dan kom je op
http://crimes.legerarmy.nl/new/home
Wat vinden jullie er van?
Greest Mitch
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitch

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 15:46:08

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

11/02/2008 19:44:00
Quote Anchor link
Niks..

Criminals zijn voor het stene tijdperk.. DUS GA WAT ANDERS DOEN...

Schreeuwend schrijven::

Lijkt me niet nodig, en je bericht is offtopic omdat het gaat om een website review, geef je mening erover.. of niet.

Danny Roelofs
Moderator
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend

Mitch

Mitch

11/02/2008 19:51:00
Quote Anchor link
laat mij eens lekker jonge
als je er niets van vind houd dan gewoon je ** ***.
zo kom je zeker aan je posts (no lifer!)

Fatsoen:

De reactie op jou was wellicht ongepast, maar laten we het netjes houden.

Danny Roelofs
Moderator

Gerard M

Gerard M

11/02/2008 19:56:00
Quote Anchor link
Ik vind die ronde hoeken niet echt mooi. En misschien kan je Comic Sans als lettertype gebruiken, om het helemaal af temaken?

Mitch

Mitch

11/02/2008 19:56:00
Quote Anchor link
ok dankje,
hier kan ik iets mee, toppie
Edit:
bedoel je Comic Sans MS?
Dat is veel te netjes voor een crimineel vind je niet?

Hipska BE

Hipska BE

11/02/2008 20:01:00
Quote Anchor link
ronde hoeken en rechte hoeken door elkaar gemengd?

Gebruik OFWEL recht OFWEL ronde hoeken, maar niet door elkaar...

Mitch

Mitch

11/02/2008 20:03:00
Quote Anchor link
Hipska schreef op 11.02.2008 20:01:
ronde hoeken en rechte hoeken door elkaar gemengd?

Gebruik OFWEL recht OFWEL ronde hoeken, maar niet door elkaar...

op http://crimes.legerarmy.nl/new/home
vind ik het wel geen goed idee,
maar vind je het niet mooi met
http://crimes.legerarmy.nl/new/
?

J A

J A

11/02/2008 20:05:00
Quote Anchor link
Ik vind ut ook niks, ten eerste om dezelfde reden als Tommy en ten tweede dat het er gewoon niet mooi uit ziet.

- Je hebt je css inline gedaan .. niet slim als je iets wil veranderen.
- Je hebt plaatjes gebruikt als menu, ook niet slim!
- Het zit niet praktisch in mekaar, daar bedoel ik mee dat je als je ergens naar toe gaat. Dat je zelf op 'terug' moet klikken in je browser bijv.
- Neem een ander lettertype ... leuk voor bijvoorbeeld de header. Maar voor de normale tekst moet je iets anders doen.
- Je krijgt een javascript alert als je op 'interesse klikt' .. ik haat alerts
- Veel te saaie kleuren, een criminals game heeft niet altijd van die zwarte/grijze kleuren.
- Als je in de home zit is dat natuurlijk veeeeel te smal.
- Je hebt in de header een logo staan, en die heeft nog iets dat langzaam wegfade. Maar het faden gaat aan de rechterkant langer door dan het plaatje zelf?
- Verzin even een orginele naam
- Bij home staat links en rechts een menu, dat heeft elke criminals zowat .. verzin wat nieuws :D
- Bij home het menu links onderaan staat 'nieuwe clan' niet goed.
- Bij home het menu links onderaan staat er onder 'nieuwe clan' een letter A ??.. wat moet die daar dan?
- Het rechtermenu is een plaatje ??? hoe dat zo?
- Ik kom erachter dat er op de regristratiepagina ook een letter A staat ?? Doe maar eens ctrl+a = alles selecteren.. er komt een A tevoorschijn?
- Je hebt tegen spam waarschijnlijk die irritante alert erin gezet. Maar als ik dan in de bron kijk, zie ik alsnog je emailadres.

Pff.. en zo kan ik misschien nog wel doorgaan ??
Oftewel, stop hiermee en begin opnieuw en verzin iets nieuws :D

Mitch

Mitch

11/02/2008 20:13:00
Quote Anchor link
Lol,
01- Ik het het Via Iweb gedaan(imac)
02- Dat is omdat ik dat andere met php doet maar nu even een voor beeld moest 0geven
03- Klik header
04- TXT zou ik naar kijken
05- Ok daar ga ik aan werken.
06- Home kan ik nog wat breder maken.
07- die vat ik niet
08- Best moeilijk maar ik zal er over na denken, (idee?)
09- Het is overzichtelijk.
10- Zal er zo via Internet en Firefox naar kijken.
11- A heb ik nog niet gezien.(zal er naar kijken)
12- is geen plaatje, het is via css.
13- A heb ik nog niet gezien.(zal er naar kijken)
14- Niets aan spam gedaan, het is gewoon ingebouwd en het is publiekelijk te vinden.

Van mij mag je door gaan, het kan er alleen maar beter op worden toch ? ;)

Edit:
Home geupdate bij de footer

Jesper Diovo

Jesper Diovo

11/02/2008 20:16:00
Quote Anchor link
Criminals is zoooo 2005. Misschien nog wel erger. Al die verrekte internetrioolratten die denken origineel te zijn. Sorry, niets persoonlijks. Ik háát scriptverpesters like criminals. Een criminals verpest de schoonheid van het scripten - om het netjes te houden.

Kom op, je gaat toch niet al je talenten gebruiken om zo'n onorigineel, gehaat, onpopulair, lelijke criminalssite te maken? Volgens mij kun jij veel beter.

Overigens sluit ik me geheel aan bij Jordi. Niet ieder 'Plaatje' is zwart, daardoor slaat de fade eronder ook nergens op. Ik vind overigens ook dat foottexts niet zó erg hoeven op te vallen. In een veel kleiner lettertype staan ze er ook, en het zorgt voor evenveel recht (als je dat al hebt..).

Mocht je toch door willen gaan met criminals, zou ik iets geheel nieuws proberen qua lay-out. Spring er dan ook echt uit, zorg dat ze juist naar jouw criminals komen en niet naar die duizenden andere..

Edit: ik vind trouwens de lay-out die je nu hebt (dus de url zonder new/) véél mooier.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo

- SanThe -

- SanThe -

11/02/2008 20:20:00
Quote Anchor link
Ik vind het een lelijk en onduidelijk lettertype.

Mitch

Mitch

11/02/2008 20:23:00
Quote Anchor link
Ok, Letter typen ga ik dus duidelijk veranderen,
dit is trouwens mijn eerste ontwerp met Iweb van de Mac (apple product)
Djemo schreef op 11.02.2008 20:16:
Criminals is zoooo 2005. Misschien nog wel erger. Al die verrekte internetrioolratten die denken origineel te zijn. Sorry, niets persoonlijks. Ik háát scriptverpesters like criminals. Een criminals verpest de schoonheid van het scripten - om het netjes te houden.

Kom op, je gaat toch niet al je talenten gebruiken om zo'n onorigineel, gehaat, onpopulair, lelijke criminalssite te maken? Volgens mij kun jij veel beter.

Overigens sluit ik me geheel aan bij Jordi. Niet ieder 'Plaatje' is zwart, daardoor slaat de fade eronder ook nergens op. Ik vind overigens ook dat foottexts niet zó erg hoeven op te vallen. In een veel kleiner lettertype staan ze er ook, en het zorgt voor evenveel recht (als je dat al hebt..).

Mocht je toch door willen gaan met criminals, zou ik iets geheel nieuws proberen qua lay-out. Spring er dan ook echt uit, zorg dat ze juist naar jouw criminals komen en niet naar die duizenden andere..

Edit: ik vind trouwens de lay-out die je nu hebt (dus de url zonder new/) véél mooier.

die zonder /new/ dat is een werkend crimes script.
Maar dat heb ik niet gescherven en het is BRAK.
echt brak.
dus ik dag ik maak maar even iets nieuws :P

Wouter K

Wouter K

11/02/2008 20:56:00
Quote Anchor link
Zwart waar is de kleur ?

Mitch

Mitch

11/02/2008 21:05:00
Quote Anchor link
Uhh de kleur is toch gewoon aanwezig?

- Die a heb ik niet terug gevonden.
- De contact ga ik even fixen.
- Letter typen ga ik een nieuwen voor zoeken

- -

- -

11/02/2008 21:33:00
Quote Anchor link
Toen ik de titel zag, en je post zag, en je ondertitel zag wist ik al genoeg:

O. M. G. Niet nog een...

Als je al zonodig een criminals wilt plaatsen op je website (.. lol.) maak er dan op z'n minst nog een redelijke layout omheen. Scripting praat ik maar niet over want 55% kans dat er een groot gedeelte brak is. Gaat nog leuk worden als je website online gaat en iemand wilt de moeite doen om admin te worden ;-)

De layout zelf is veel en veel te krap, we leven niet meer in het stenen tijdperk van 800*600 dat je je layout maar 533 pixels breed hoef te doen. Maak er op z'n minst 800 van en sprijd het een beetje uit. Met een breedte aan de zijkant van (79px?) kom je er niet in met die belachelijke font trek je ook geen bezoekers. Echte bezoekers krijg je toch niet binnen omdat je waarschijnlijk dutchleaders gaat kopen en je link gaat spammen. Maar dat terzijde.

Ik zou nog wel door kunnen gaan met vertellen dat je geen criminals moet maken en dat een zeer groot gedeelte van de actieve leden criminals een schande vinden en dat je dus hier je criminals site niet moet laten raten als je positieve opmerkingen wilt, maar dat je dan naar criminalspoint.nl en dat soort websites moet gaan maar aangezien Danny Roelofs iemand anders al heeft gewaarschuwd ervoor, zal ik dit maar niet zeggen.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/02/2008 21:40:00
Quote Anchor link
Ik zou de lay-out inderdaad iets breder maken. Zoals iedereen inmiddels weet haal ik elke site review even door de validator, en deze valideert ;-)

Er is 1 probleem met je character encoding. In de head sectie specificeer je iso-8859-1. Voor je xml heb je echter dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

Dat levert geen error op, wel een warning. Ik zou in de meta tags ook gewoon utf-8 opgeven:

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />

Danny Roelofs

Danny Roelofs

11/02/2008 21:41:00
Quote Anchor link
@Kruidnootje

Nouja, gewaarschuwd dat hij niet hoefde te schreeuwen en je mag, zoals jij nu doet best je mening erover uit spreken terwijl je toch nog steeds mee doet aan de review, dat was meer de essentie..

Ik ben ook geen criminal script fan, maar wil nog niet zeggen dat dan iemands website niet mag worden bekeken / beoordeeld worden.

- -

- -

11/02/2008 21:47:00
Quote Anchor link
Danny Roelofs schreef op 11.02.2008 21:41:
@Kruidnootje

Nouja, gewaarschuwd dat hij niet hoefde te schreeuwen en je mag, zoals jij nu doet best je mening erover uit spreken terwijl je toch nog steeds mee doet aan de review, dat was meer de essentie..

Ik ben ook geen criminal script fan, maar wil nog niet zeggen dat dan iemands website niet mag worden bekeken / beoordeeld worden.

Zeg ook niet dat iemands website niet mag worden bekeken/beoordeeld mag worden, begrijp me niet verkeerd. Ik zeg alleen dat als je positieve reacties wilt hebben je naar de criminals-review-en-download website's moet gaan.

Mitch

Mitch

11/02/2008 21:54:00
Quote Anchor link
Ja ze zeggen dat ik niet met zown crime ding moet doen,
maar wat dan wel?

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

11/02/2008 21:56:00
Quote Anchor link
@ Mitch: het hangt er maar vanaf. Als je goed wilt leren scripten aan de hand van een voorbeeldscript, dan is een criminals script niet echt een goede start.

Robert Deiman

Robert Deiman

11/02/2008 21:56:00
Quote Anchor link
Ga een game concept bedenken dat uitvoerbaar is, maar nog niet is gedaan. Bedenk dan eerst wat voor game het moet worden, en ga daarna aan het bouwen. Met een unieke game heb je meer kans van slagen (mits het wel een beetje uitbreidbaar is) dan met een game waar er al duizenden van zijn.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.