Een soort crimes maar dan alleen de lay out
Darom had ik eerst even een nieuwe lay out ontworpen.
ik wil iets maken net zo als crimeclub.nl dus niet echt dat crimenals en bulletstar enz enz
Vind het toch wel jammer dat mijn reactie is verwijderd.
Kruidnootje.nl schreef op 11.02.2008 21:47:
Zeg ook niet dat iemands website niet mag worden bekeken/beoordeeld mag worden, begrijp me niet verkeerd. Ik zeg alleen dat als je positieve reacties wilt hebben je naar de criminals-review-en-download website's moet gaan.
Je begrijpt me verkeerd, wat ik aan je schreef.. ging dus over waarom ik dus de gene die alleen maar offtopic reageerde even ergens de aandacht op wilde vestigen.
Verder had en heb ik op dit moment geen aanmerkingen over je!.. ga zo door ;-)
Quote:
Geschreven door TS:
:(
[Maar wat moet ik dan gaan doen ?
Geschreven door mij:
.. Poepen in een ouwe schoen?
[Maar wat moet ik dan gaan doen ?
Geschreven door mij:
.. Poepen in een ouwe schoen?
Die zijn verwijderd wat ik toch jammer vind. Voornamelijk omdat ik dit topic toch ietwat probeerde op te fleuren.
Ik weet dat mijn reactie offtopic was, maar als dat de enige reden is waarom die is verwijderd vind ik dat toch erg jammer.
Edit:
Zo duidelijk?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
Ik snap de tekstwisseling niet helemaal, maar het lijkt me niet van onmisbare waarde voor dit topic.
Het gaat erom dat ik het lullig vind dat de reactie's zijn verwijderd. Is het een beetje leuk/offtopic wordt het gelijk verwijderd.
Als je het echt niet eens bent met een mod-edit, PM de mod dan even. Dat houdt het topic clean.
Als de ts om een tip vraagt wat die dan wel kan doen en jij reageert met "poepen in een ouwe schoen" vind je het dan eerlijk waar zo vreemd dat jou reactie wordt gewist? Ik niet, heeft niets met het topic van doen, ik vind het nog vreemder dat je erover aan het zeuren bent.
Jan + Robert, is het mogelijk dat jullie op het IRC kanaal kunnen komen van PHPhulp?
Darom had ik eerst even een nieuwe lay out ontworpen.
ik wil iets maken net zo als crimeclub.nl dus niet echt dat crimenals en bulletstar enz enz
Edit:
Klein updatje http://crimes.legerarmy.nl/new/home
Edit:
Meshien weet ik wel wat leuks :D
Ogame mixen met travian.
en dan met legers van tegen wordig :D
Wat vinden jullie er van?
Meshien weet ik wel wat leuks :D
Ogame mixen met travian.
en dan met legers van tegen wordig :D
Wat vinden jullie er van?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mitch
ik vind het wel een goed idee dus :-)
succes ;)
groeten,
DirkJan
Edit:
vergeet deze game die je nu hebt ;) druk gewoon op delete en klaar ;)
en ga als je de engine voor je Ogame/Travian combinatie klaar hebt samen werken met een designer.. die jou wil helpen ;)
vergeet deze game die je nu hebt ;) druk gewoon op delete en klaar ;)
en ga als je de engine voor je Ogame/Travian combinatie klaar hebt samen werken met een designer.. die jou wil helpen ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door DirkJan Heinen