Een veld niet in kunnen vullen
ik ben bezig met een ledensysteem maaar nou kom ik tot het probleem dat in mijn ledensysteem het mogelijk is om de username te wijzigen.
het gaat om dit stukje.
Code (php)
1
2
2
<b>Username :</b><br>
<input type="tekst" name="user" value="<? echo htmlspecialchars($row['user_name']) ?>"><br>
<input type="tekst" name="user" value="<? echo htmlspecialchars($row['user_name']) ?>"><br>
disabled heet dat volgens mij
edit: Het werkt niet iemand anders nog een idee??
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Remco van Lent
readonly, want als je disabled doet word ie niet doorgestuurd naar de php pagina, en ik denk dat je hem wel nodig hebt. dus <input ... readonly>
Code (php)
1
2
2
<b>Username :</b><br>
<input type="text" name="user" value="<? echo htmlspecialchars($row['user_name']) ?>"><br>
<input type="text" name="user" value="<? echo htmlspecialchars($row['user_name']) ?>"><br>
Het antwoordt is al meerdere keren gegeven....
Jona schreef op 22.12.2006 13:42:
Waarom zou je deze waarde nodig hebben? Het veld is leeg en blijft leeg of jij geeft het veld een waarde (value). En wanneer jij de waarde al weet, is het onzinnig om deze waarde nogmaals op de server te ontvangen, je doet er toch niets mee.readonly, want als je disabled doet word ie niet doorgestuurd naar de php pagina, en ik denk dat je hem wel nodig hebt. dus <input ... readonly>