Een voorstel vanuit het team
We hebben iets leuks bedacht om met z'n allen te gaan doen ( dit helaas voor jullie wel op geheel eigen kosten ).
Het lijkt ons heel gezellig om met een grote groep te gaan karten ergens in Februari, dat is nog een eind weg maar zoiets treft de nodige voorbereidingen en jullie kunnen het dan nu alvast in je agenda opschrijven.
Dit topic is in principe enkel om te kijken of er animo voor is zodat wij weten of we iets kunnen gaan organiseren. Het is weer eens wat anders dan een hapje en een drankje en ouwehoeren over PHP ergens op een terrasje. ( waar het ook veel te koud voor is nu ).
Het idee is dus om een middag ergens te gaan karten + wat te gaan drinken en misschien ergens met z'n allen nog wat gaan eten en natuurlijk alsnog over PHP ouwehoeren :)
Ik weet niet exact wat zo'n middag gaat kosten, voor het karten zal ik het vandaag even opzoeken. Ook de locatie om dit te gaan doen is nog onbekend. Dus lijkt het je leuk en weet je ergens een mooie kart baan vermeld dat er dan even bij.
Ik hoop dat jullie allemaal mee gaan en zie jullie reactie tegemoet.
lijkt me erg luek om aan mee te doen!
in den haag zit en lueke kart baan dat ik weet
http://www.vanderenderacinginn.nl/
=)
Gr Roy van Wensen
@rvw, we moeten rekening houden met mensen die uit leeuwarden en verder komen ;)
dacht kijk ff waar Leeuwarden licht zie hier het resultaat >Klik<
Nederland Antilles :p
Als we gaan karten op de Nederlands Antillen, kan ik helaas niet komen. Mijn OV gaat niet zover.
Mocht er nou een animo van rond de 25 zijn, die allemaal uit het westen komen (gewoon als voorbeeld!) en jullie denken goh, laten we in Leeuwarden gaan karten, lijkt me dit natuurlijk wel een beetje ver reizen.
Verder is leeftijd belangrijk, aangezien Delft bijv. een minimum leeftijd hanteerd.
Wel een leuk voorstel trouwens, denk dat er wel animo voor is.
Leukste zou natuurlijk zijn om niet normale heats te doen (14-16 minuten) maar een soort van grand prix. Met grotere groepen is dit erg leuk, beetje competitie ;)
lijk t me ook wel grappig om te karten :P
Den Haag heb ik ook geen problemen mee hoor..
Kartbaan in Breda is ook wel leuk! en ook dicht genoeg voor al de BELGEN hier!
Inderdaad! dit lijkt mij een super idee en ik zou het voor geen geld ter wereld willen missen maar ik moet helaas uit belgië komen
En misschien is leeuwarden ver reizen, maar leeuwarden is zowieso een infrastructuurloos zwart gat.
Maar op wat voor dag willen jullie dit dan doen?? gewoon een zondag ofzo?
Ik ben trouwens wel langer als 2.05, geen idee of dit nog iets uitmaakt :P
Ik hoor het wel!!
Het maakt mij niet uit waar het is. Heb lekker een OV:-) Ik kom dus ook! Zolang het maar een beetje in het midden van nederland is.. Rond utrecht ergens..
Kartplaza)
(of te wel in een mooi dorp :P:P) >> directe link voor Kart-pagina: http://www.kartplaza.nl/karten.php
Of al helemaal lekker dichtbij: Nijverdal ((of te wel in een mooi dorp :P:P) >> directe link voor Kart-pagina: http://www.kartplaza.nl/karten.php
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Loran DP
Loran:
Nee, dat is dichtbij voor jou, dat is wat anders lol!Of al helemaal lekker dichtbij: Nijverdal
Wellicht kan Bas een lijst uploaden met allemaal kartbanen, daar een poll voor starten en dat het team daaraan kan zien wat het meest gunstigst is ;-)
Ik woon in Assen, maar waarschijnlijk wordt er toch geen rekening mee gehouden :-P Assen is de hoofdstad van Drenth'n, das'n boer'n 'hucht in 'ns lend woor viel boer'n woon'n.
Trouwens, moet ik even een scriptje maken waar iedreen zich in kan schrijven met naam, e-mail, woonplaats, lengte en leeftijd, en waarbij mensen kartbanen toe kunnen voegen? We hem'n ier 'n Dren'n al PHP 5 dus da' kom' wiel goe'.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -
Nijverdal is ook voor mij goed te doen, maar ben niet zo'n fan van die kartbaan... Ken 'm ook een beetje te goed misschien.. Maar midden van het land is altijd goed.. ook in Utrecht kan je leuk terecht hoor en 'k ken de stad ook wel een beetje.. :) Leuke kroegjes en ettentjes zat...
DEVENTER
Ik hoor wel wat de concretere plannen zijn! :)