Een voorstel vanuit het team

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

--

--

01/11/2008 00:06:00
Quote Anchor link
Leuk idee! Voor mij misschien niet echt haalbaar, ligt er net een beetje aan waar het allemaal gaat gebeuren. Woon boven in Groningen, zo noordelijk als het maar kan.

PHP hulp

PHP hulp

08/01/2025 21:44:49

Barman V

Barman V

01/11/2008 13:33:00
Quote Anchor link
Lijkt me wel een leuk idee. Grappig dat dit zo georganiseerd wordt. Lijkt mij het beste om gewoon een centrale plek uit te kiezen in Nederland. Ik denk dan aan omgeving Utrecht.

Een uitstekende locatie (met lekker eten) is http://www.kartfabrique.nl/.
Een baan die om het restaurant en kroeg heen gaat.

Ik kom zelf uit Goirle (bij Tilburg), dus dit is bij mij niet om de hoek (dus denk niet dat dit voor mij de beste locatie is haha).

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

02/11/2008 11:44:00
Quote Anchor link
Barman schreef op 01.11.2008 13:33:
Lijkt me wel een leuk idee. Grappig dat dit zo georganiseerd wordt. Lijkt mij het beste om gewoon een centrale plek uit te kiezen in Nederland. Ik denk dan aan omgeving Utrecht.

Een uitstekende locatie (met lekker eten) is http://www.kartfabrique.nl/.
Een baan die om het restaurant en kroeg heen gaat.

Ik kom zelf uit Goirle (bij Tilburg), dus dit is bij mij niet om de hoek (dus denk niet dat dit voor mij de beste locatie is haha).

Ik ook uit tilburg, zorgvlied. Maar ik kom niet, mijn ouders vinden het denk ik niet goed. En ik heb sowieso niet zo'n behoefte om sommige van jullie te zien ^^ En jullie willen mij natuurlijk wel zien hè :D
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend

- SanThe -

- SanThe -

02/11/2008 14:42:00
Quote Anchor link
Even graag allemaal weer ontopic. Een beetje offtopic kan geen kwaad maar dit loopt weer helemaal uit de hand. Open een topic in de koffiehoek en ga lekker samen kletsen.

Ik zal hierboven even een opruiming houden en ik hoop dat jullie willen meewerken en dus ontopic posten.

Bedankt.

SanThe.

Tikkes C

Tikkes C

02/11/2008 15:26:00
Quote Anchor link
misschien is het handig als we een soort van middelpunt zoeken...zodat iedereen ongeveer even ver moet reizen :)

02/11/2008 15:28:00
Quote Anchor link
Tikkes schreef op 02.11.2008 15:26:
misschien is het handig als we een soort van middelpunt zoeken...zodat iedereen ongeveer even ver moet reizen :)

Dan moet je eerst weten wie er allemaal mee doen...

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

02/11/2008 15:43:00
Quote Anchor link
een middelpunt is zowieso Utrecht, dat is volgens mij voor iedereen te doen met maximaal 2 keer overstappen (mischien zelfs maar 1 keer)
Ik moet vanuit de Kop van N-H komen, er is vast wel iemand die uit limburg ofzo moet komen

Pieter Jansen

Pieter Jansen

02/11/2008 15:49:00
Quote Anchor link
jep. dat klopt. Utrecht is denk ik max 2 keer overstappen. zelfs voor iemand uit Groningen.. we zitten alleen wel 2 uur brak in de trein :) Maar goed dat moeten we er dan maar voor over hebben. Oftewel utrecht lijkt mij meest geschikt.

weet nog niet of ik ook kom

02/11/2008 15:53:00
Quote Anchor link
Merijn schreef op 02.11.2008 15:49:
jep. dat klopt. Utrecht is denk ik max 2 keer overstappen. zelfs voor iemand uit Groningen..

Waar zou je twee keer moeten overstappen?
De enige keer overstappen die ik weet is in Amersfoort...

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

02/11/2008 15:57:00
Quote Anchor link
Gewoon niet komen, dan hoef je ook niet over te stappen ;) Ik ga gitaar spelen

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

02/11/2008 16:12:00
Quote Anchor link
bus en trein hea,, ik moet eerst naar busstation in alkmaar, en dan denk ik naar amsterdam, en dan naar utrecht, volgens mij gaat er geen trein direct over utrecht,, mischien de trein Alkmaar Heerlen

Tamara

Tamara

04/11/2008 12:33:00
Quote Anchor link
ik hoef alleen de bus te nemen.. ik ben er dan in een half uurtje :D

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

04/11/2008 12:47:00
Quote Anchor link
des te omslachtiger ik reis, des te sneller ik ergens ben.
ik kan het beste eerst met de bus de vekeerde kant op, en daar dan op de snelbus stappen, dat scheelt mij dan een half uur, terwijl ik ook de directe bus kan pakken, maar die stopt te vaak :P
Dan kan ik met de trein naar amsterdam en dan naar utrecht, maar ik kan beter eerst nog een tussenstation pakken, en dan de sneltrein naar utrecht.

echt heel appart allemaal =þ

Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

04/11/2008 13:38:00
Quote Anchor link
Middelpunt ligt zo'n beetje in Lunteren.. alleen daar mogen ze blij zijn dat ze net een station hebben, dus een kartbaan zit er niet in.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Geografisch_middelpunt_van_Nederland

Tikkes C

Tikkes C

04/11/2008 13:52:00
Quote Anchor link
@gerben: dat is het middelpunt van nederland maar net als ikzelf zijn er ook heel wat belgen hier :p

Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

04/11/2008 13:58:00
Quote Anchor link
Het was ook niet een reële suggestie.

Maar zoals al eerder vermeld, als er alleen maar mensen uit bijv. het westen komen, is het logischer om het bijv. in Den Haag te doen.

Als er maar 3 Belgen komen kan je het net zo goed in Utrecht doen en niet bijv. Noord-Brabant.
Desnoods maak je dan een 'Belgenpotje'. Waar iedereen een eurootje in doet zodat die 3 Belgen ook naar Utrecht kunnen.

Overigens zou ik eerst een goede kartbaan zoeken, of een top 3 en dan pas kijken welke de beste ligging heeft..

Erik Rijk

Erik Rijk

04/11/2008 14:12:00
Quote Anchor link
Eerst maar eens kijken hoeveel animo er voor is. Daarna kijken we wel verder..

Tikkes C

Tikkes C

04/11/2008 14:13:00
Quote Anchor link
misschien is het handig als er een soort inschrijfformulier komt te staan, zo weet je gelijk wie er komt en van waar hij/zij zal komen.

maar dan moet er natuurlijk ook een datum opstaan...

Robert Deiman

Robert Deiman

04/11/2008 14:14:00
Quote Anchor link
Misschien dat we het systeem wat Jan Koehoorn voor het vorige uitje had gemaakt kunnen gebruiken. Dat zou wel eenvoudig zijn.

Tikkes C

Tikkes C

04/11/2008 14:16:00
Quote Anchor link
wat was dat dan?

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.