Een voorstel vanuit het team
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
Leuk idee! Voor mij misschien niet echt haalbaar, ligt er net een beetje aan waar het allemaal gaat gebeuren. Woon boven in Groningen, zo noordelijk als het maar kan.
Een uitstekende locatie (met lekker eten) is http://www.kartfabrique.nl/.
Een baan die om het restaurant en kroeg heen gaat.
Ik kom zelf uit Goirle (bij Tilburg), dus dit is bij mij niet om de hoek (dus denk niet dat dit voor mij de beste locatie is haha).
Barman schreef op 01.11.2008 13:33:
Lijkt me wel een leuk idee. Grappig dat dit zo georganiseerd wordt. Lijkt mij het beste om gewoon een centrale plek uit te kiezen in Nederland. Ik denk dan aan omgeving Utrecht.
Ik kom zelf uit Goirle (bij Tilburg), dus dit is bij mij niet om de hoek (dus denk niet dat dit voor mij de beste locatie is haha).
Ik ook uit tilburg, zorgvlied. Maar ik kom niet, mijn ouders vinden het denk ik niet goed. En ik heb sowieso niet zo'n behoefte om sommige van jullie te zien ^^ En jullie willen mij natuurlijk wel zien hè :D
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Onbekend Onbekend
Ik zal hierboven even een opruiming houden en ik hoop dat jullie willen meewerken en dus ontopic posten.
Bedankt.
SanThe.
misschien is het handig als we een soort van middelpunt zoeken...zodat iedereen ongeveer even ver moet reizen :)
Tikkes schreef op 02.11.2008 15:26:
misschien is het handig als we een soort van middelpunt zoeken...zodat iedereen ongeveer even ver moet reizen :)
Dan moet je eerst weten wie er allemaal mee doen...
Ik moet vanuit de Kop van N-H komen, er is vast wel iemand die uit limburg ofzo moet komen
weet nog niet of ik ook kom
Merijn schreef op 02.11.2008 15:49:
jep. dat klopt. Utrecht is denk ik max 2 keer overstappen. zelfs voor iemand uit Groningen..
Waar zou je twee keer moeten overstappen?
De enige keer overstappen die ik weet is in Amersfoort...
Gewoon niet komen, dan hoef je ook niet over te stappen ;) Ik ga gitaar spelen
bus en trein hea,, ik moet eerst naar busstation in alkmaar, en dan denk ik naar amsterdam, en dan naar utrecht, volgens mij gaat er geen trein direct over utrecht,, mischien de trein Alkmaar Heerlen
ik hoef alleen de bus te nemen.. ik ben er dan in een half uurtje :D
ik kan het beste eerst met de bus de vekeerde kant op, en daar dan op de snelbus stappen, dat scheelt mij dan een half uur, terwijl ik ook de directe bus kan pakken, maar die stopt te vaak :P
Dan kan ik met de trein naar amsterdam en dan naar utrecht, maar ik kan beter eerst nog een tussenstation pakken, en dan de sneltrein naar utrecht.
echt heel appart allemaal =þ
@gerben: dat is het middelpunt van nederland maar net als ikzelf zijn er ook heel wat belgen hier :p
Maar zoals al eerder vermeld, als er alleen maar mensen uit bijv. het westen komen, is het logischer om het bijv. in Den Haag te doen.
Als er maar 3 Belgen komen kan je het net zo goed in Utrecht doen en niet bijv. Noord-Brabant.
Desnoods maak je dan een 'Belgenpotje'. Waar iedereen een eurootje in doet zodat die 3 Belgen ook naar Utrecht kunnen.
Overigens zou ik eerst een goede kartbaan zoeken, of een top 3 en dan pas kijken welke de beste ligging heeft..
Eerst maar eens kijken hoeveel animo er voor is. Daarna kijken we wel verder..
maar dan moet er natuurlijk ook een datum opstaan...
Misschien dat we het systeem wat Jan Koehoorn voor het vorige uitje had gemaakt kunnen gebruiken. Dat zou wel eenvoudig zijn.
wat was dat dan?