Eenmalige Photoshop opdracht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider in onderwijsland. Wat vragen

Bekijk vacature »

Digitale Tovenaar Gezocht: Junior Low-code/No-code

Bedrijfsomschrijving Duik mee in een wereld vol innovatieve avonturen waar gegevens en technologie een magische symbiose aangaan! Al meer dan twee decennia lang zijn we de tovenaars achter de schermen die oplossingen creëren voor de meest complexe klantcontactvraagstukken en datagedreven software-uitdagingen. Bij ons draait het om de kracht van samenwerking en groei. We zijn een hechte vriendengroep die samen bergen verzet om elkaar én onze klanten te laten schitteren. Jouw succes is ons succes en we streven ernaar om elkaar naar nieuwe hoogten te tillen, niet voor even, maar voor altijd. We willen dat jij je helemaal thuis voelt in

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar Identity & Access Management

Dit ga je doen Als Identity & Access Management Ontwikkelaar zorg jij er voor dat studenten, medewerkers en docenten de juiste benodigdheden op het juiste moment kunnen gebruiken; Het juist opslaan van onderzoeksdata en het openbaar beschikbaar stellen van publicaties (Open Access); Studenten, collega's en wetenschappers ondersteunen; Agile en Scrum werken; Technisch Applicatiebeheer; Ontwikkelen in One Identity Manager en VB.NET. Hier ga je werken Als Ontwikkelaar kom je terecht in een hecht team die zich richt op wetenschappelijke informatie en ICT. Jij bent degene die er voor zorgt dat alle informatie, uit diverse onderzoeken, bij de juiste personen terecht komt.

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »
Dries meurisse

dries meurisse

09/09/2006 09:14:00
Quote Anchor link
Hallo,

Mijn vriend die ik ken (alleen via msn) is jarig en ik wil hem toch een cadeau kunnen geven, na lang nadenken kwam ik op dit.

Ik zou hem een grote poster willen cadeau doen. Daarom wil ik iemand (ervaren) met photoshop die poster laten maken. Tjah, de poster moet iets met verjaardagen te maken hebben en liefst de tekst op staan "Proficiat! Vergeet me niet." of iets dergelijks.

Iemand?

PHP hulp

PHP hulp

16/02/2025 13:29:38

Niek s

niek s

09/09/2006 11:29:00
Quote Anchor link
wat schuift het?

Harmen

Harmen

09/09/2006 12:21:00
Quote Anchor link
ik wil wel iets doen.. maarja, ik weet niet zeker als ik wel klaarkom, want ik doe ook al wat anders..
verder hoeft het bij mij niet veel te schuiven

Ik wil je helpen, vast niet zo hééél moeilijk
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Harmen

Harmen

Harmen

09/09/2006 13:04:00
Quote Anchor link
btw.. wat voor formaat wil je?
wil je een echte poster, wil je een digitaal postertje?

1024×768? wallpaper?

Dries meurisse

dries meurisse

09/09/2006 13:53:00
Quote Anchor link
Mmm, een digitaal poster/wallpaper.

En hoeveel is "niet veel" ? :p

EDIT: nee, het moet mooi zijn, maar je hoeft er geen maand aan te werken ofzo, als je begrijpt wat ik bedoel.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door dries meurisse

Harmen

Harmen

09/09/2006 13:55:00
Quote Anchor link
€0?
weet niet, doe jij een voorstel?

Dries meurisse

dries meurisse

09/09/2006 13:56:00
Quote Anchor link
Mmm, je krijgt er 5 voor, maar ik wil het wel eerst zien. En liefst zo snel mogelijk.

Add : [email protected]

Harmen

Harmen

09/09/2006 13:57:00
Quote Anchor link
maar wat moet de grootte zijn, moet het een wallpaper, heb je nog voorkeuren voor kleuren etc?

Dries meurisse

dries meurisse

09/09/2006 13:58:00
Quote Anchor link
Wallpaper grootte is goed. Qua kleuren heb ik niet bepaalt voorkeuren, gewoon mooi.

PHP hulp

PHP hulp

09/09/2006 14:02:00
Quote Anchor link
Tja, ik ben niet een super mega goede photoshopper maar ik vind het leuk om te doen. Ik zal eens wat gaan uitvogelen. En je ziet maar of je hem mooi vind, ik hoef er niks voor.

Harmen

Harmen

09/09/2006 14:04:00
Quote Anchor link
okee, is het voor een jongen/meisje?
dat maakt natuurlijk ook weer verschil he

Dries meurisse

dries meurisse

09/09/2006 14:05:00
Quote Anchor link
Jongen.

Hobby's ? Euhm, hij heeft niet echt een hobby, maar hij houd ook wel van pc's. Hij heeft een hele lange tijd runescape gespeelt, maar als je dat vermeld, doe het dan klein, want hij speelt het niet meer.

Wat kan er nog allemaal op eventueel ... Eigenlijk geen idee, maar zal hem wat beschrijven anders.

Hij heet Bjorn, is 13-14 jaar. Hij houdt totaal niet van school, is een beetje koppig. Je moet hem eerst goed leren kennen vooral eer je er alles uit wilt houden. Hij kan goed luisteren en raad geven etc, omdat hij ook veel meemaakt. Hij zou voor je door het vuur gaan en idem voor mij.

EDIT:

Dat vuur kan je misschien iets mee doen ?

EDIT 2 :

Liefst zondag middag af zijn, maar je ziet maar hoe lang het duurt.

PHP hulp

PHP hulp

09/09/2006 14:08:00
Quote Anchor link
Heeft die jongen ook nog bepaalde hobby's ofsow die je erop wil hebben? Of niet echt :P

PHP hulp

PHP hulp

09/09/2006 14:45:00
Quote Anchor link
"Hij heet Bjorn, is 13-14 jaar. Hij houdt totaal niet van school, is een beetje koppig. Je moet hem eerst goed leren kennen vooral eer je er alles uit wilt houden. Hij kan goed luisteren en raad geven etc, omdat hij ook veel meemaakt. Hij zou voor je door het vuur gaan en idem voor mij. "

Die komt me bekend voor =) Ik ken ook iemand die Bjorn heet, 13-14 jaar met zelfde eigenschappen. Kweet enkel niet of hij op dezlefde dag jarig is. :P

Harmen

Harmen

09/09/2006 14:46:00
Quote Anchor link
ik doe het overmorgen wel.. nu lukt het ff helemaal niet.. srry

PHP hulp

PHP hulp

09/09/2006 14:50:00
Quote Anchor link
Heb ik ook wel eens harmen =)

09/09/2006 15:15:00
Quote Anchor link
Offtopic:

Zouden alle Bjorns tussen de 13 en de 14 jaar die niet van school houden zich a.u.b. willen melden

PHP hulp

PHP hulp

09/09/2006 15:21:00
Quote Anchor link
[re: offtopic] Je moet hem eerst goed leren kennen vooral eer je er alles uit wilt houden. Hij kan goed luisteren en raad geven etc, omdat hij ook veel meemaakt. Hij zou voor je door het vuur gaan en idem voor mij [/offtopic]

dat bedoelde ik :P

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.