eigenlijk een javascript vraagje sorry

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Timor bos

Timor bos

13/04/2006 14:02:00
Quote Anchor link
Hey sorry ik heb een vraagje over javascript, ik wist niet zo snel waar ik het anders moest vragen..

ik wil iets heel simpels, een knop die en popup van 100% breed en hoog (dus fullscreen maar de taakbalk moet wel zichtbaar zijn)

ik heb de onderstaande code van een popup generator van internet, als ik daar op preview klik werkt het perfect, maar zodra ik de code in mijn eigen page plak leest hij de procenten niet meer, maar pakt hij gewoon 100 pixels.. heel vaag, alsof hij dan dit: screen.availWidth niet meer verstaat ofzo..

dit is de code:

<script language="JavaScript" type="text/javascript">
<!--
popup1 = "";
function pop_winpopup1(psjs_url){
if(popup1){
if(popup1.closed){
popup1 = window.open("http://www.google.nl", "popup1", "top=" + screen.availHeight * .100 + ",left=" + screen.availWidth * .100 + ",width=" + screen.availWidth * .100 + ",height=" + screen.availHeight * .100 + ",resizable=0,toolbar=0,scrollbars=0,location=0,status=0,menubar=0")
} else {
popup1.focus();
}
} else {
popup1 = window.open("http://www.google.nl", "popup1", "top=" + screen.availHeight * .100 + ",left=" + screen.availWidth * .100 + ",width=" + screen.availWidth * .100 + ",height=" + screen.availHeight * .100 + ",resizable=0,toolbar=0,scrollbars=0,location=0,status=0,menubar=0")
}
}
// -->
</script>

en dit is de knop:

<input type="button" onClick="pop_winpopup1();" value="test">

hopelijk kan iemand mij helpen ookal is het geen php.. sorry

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 03:23:41

Wout van der Burg

Wout van der Burg

13/04/2006 14:20:00
Quote Anchor link
maak van 100 eens 100%

Wout van der Burg

Wout van der Burg

13/04/2006 14:21:00
Quote Anchor link
of 768, de schermgrootte dus, en pas deze eventueel aan aan de hoogte minus de taakbalk..

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.