Eindelijk onder de knie
Ben nu eindelijk over op divs en het resultaat mag er wel zijn denk ik......
Late overstapper zullen we maar zeggen..
Dank aan jullie allen voor de info hierover.
63 errors op de validator moeten er nog uit. Verder zou ik meer contrast gebruiken voor de leesbaarheid.
Sowieso goed dat je de stap gemaakt hebt. Maar: Edit:
Je CSS valideert trouwens wèl; goedzo!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
dat zijn een hoop errors geloof ik, doe me best komt wel goed....
Hoe kan ik het beste die fouten eruit halen ??????
Of dreamweaver zo krijgen dat dreamweaver die fouten er niet in genereerd.
Soms kun je meer dan 1 error krijgen op 1 fout in je XHTML. Gewoon bovenaan de lijst beginnen en ze 1 voor 1 wegwerken. Gaat sneller dan je denkt ;-)
ook moet je even kijken wat je tussen <title></title> zet, dat is namelijk wat je bovenin de balk ziet. Een hele omschrijving is natuurlijk niet de bedoeling daarvan..
Ga even wat foutjes regelen geloof ik...
Mochter er meldingen van de validator zijn die je niet snapt, dan horen we het wel ;-)
scheelt je de helft van de errors denk ik
Jan Koehoorn schreef op 04.01.2008 19:04:
Mochter er meldingen van de validator zijn die je niet snapt, dan horen we het wel ;-)
Ik heb inderdaad echt een hoop foutmeldingen betreffende die meta tags....
Verder geeft die validator nog meerder foutmeldingen waar ik helemaal niks mee kan... Jan, input is welkom.......
Je gebruikt namelijk een doctype dat volgens mij geen hoofdletters toestaat in tag en attribuut namen. Verder was die meta tag niet afgesloten.
Zag inderdaad dat er een tag niet gesloten was, MAAR omdat ik niet zeker wist en omdat ik het van een meta tag generator deze tags heb gekregen dacht ik dat het wel klopte, misschien.....
Door schaamte en schande komen we verder.....
Quote:
Die verdomde generatoren ook altijd :-)... meta tag generator ...
Mijn ik beroep me op laatst genoemde van mijn 1 na laatste bericht....
Thanx....
min de mijn ervoor, hep last met tiepun....
En dat we daarvoor een leuke edit knop hebben.
Maar dat te buiten, bij mij laad de site nogal langzaam, hebben andere hier ook last van?
Zoals de knoppen, dat zijn rollovers, geen 1mm pixel met een horizontale vermeerdering.....
wil dat nog wel even aanpassen, het was mij namelijk ookal wat opgevallen.
Het ligt ook een beetje aan de snelheid van je verbinding uiteraard....
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door takke
De totale grootte van je hoofdpagina is een kleine 360 kb. Voor een lekker ladende website, moet je streven om deze waarde tussen de 50 en 100 kb te houden. Die 360 kb is aan de hoge kant aangezien het voornamelijk door de afbeeldingen op je website veroorzaakt wordt.
Nou Endy, de website laad bij mij toch ook wel langzaam, komt door de plaatjes schat ik zo..