EK voetbal poule
Alvast bedankt!
Elwin
Desnoods verander ik het wel ffies, heb alleen geen tijd om het helemaal zelf te schrijven nu.
Wil je per wedstrijd voorspellen wie er wint/verliest of dat het een gelijkspel is? Wil je de score per wedstrijd kunnen voorspellen (dus 1-1 of 4-2)? En wil je dan ook nog de ruststand kunnen doen? Wil je het hele EK of alleen de groep van NL of BE?
Je meot duidelijk vertellen wat jue wilt hebben en dan met name hoe je de poule wilt spelen.
Elwin
-Alle wedstrijden in de poules, daaruit moeten alle finale wedstrijden worden gegenereerd.
- Mensen moeten de standen van alle poule wedstrijden doorgeven.
- Je krijgt punten voor een goeie voorspelling (winnaar, verliezer of gelijk)
- Je krijgt bonus punt voor ieder doelpunt aantal dat je goed hebt per team
(stel het is 2-0 geworden en ik heb 2-1 voorspelt dan krijg ik even goed bonuspunten voor die eerste 2)
- Bij een exact goed voorspelde uitslag gaan de punten + bonuspunten * 2
- Admin systeem om de uitslagen in te vullen en users aan te maken.
- Ranking pagina, met daarop de scoren en hoe mensen daaraan zijn gekomen
Ik denk dat we er zo globaal ongeveer wel zijn, als ik zo snel ff wat business-rules moet verzinnen
Bas
Ik niet in ieder geval.
Elwin
Daarom stond er ook niets bij flapdrol! Ieder systeem is goed!
Elwin
Elwin++
Desnoods verander ik het wel ffies, heb alleen geen tijd om het helemaal zelf te schrijven nu."
Dan wil je persee de specs weten, ik verzin er snel een paar en geef ik je deze en dan zeg je "Ja maar dat heeft niemand exact liggen"
Dat weet ik ook wel, daarom was ieder systeem ook goed, en passen wij ons daarop aan...
Dus staat nog steeds de vraag:
Wie heeft er een poule-systeem voor het EK?
http://www.predictionfootball.com/
Hiermee kan je standen en dergelijke weergeven:
http://www.hollwitz.de/php/wm2002.htm
Ben benieuwd of het hier tot een ek poule systeem gaat komen.
Gewijzigd op 12/05/2004 11:07:00 door Guido
Ik ga het even bekijken! Top
dus zeg het maar :P, ik heb er tijd voor, maar ben niet goed in graphics, dus dat moet je zelf doen dan.
Greetz
Ik weet het; het is ook niet zo moeilijk, maar die tijd he!! Dus ik dacht als iemand nu al wat heeft liggen....
Het moet wel een geintje blijven, dus... :)
FF proberen maar...
Thxie
hier heb je een online forum en kun je het EK2004 voorspellen (de uitslagen per wedstrijd) doe mee en win!!!
Ja, spelen kunnen we overal. Het gaat om de php source code.
Psies! ;)
En Bas, al wat moois gemaakt om op de plank te leggen ;)! Ben benieuwd, ben nl nu ook zoek naar iets kant en klaars....
wat je nodig hebt is een host met php+mysql.
dan moet je een login script schrijven en iig een pagina waar je je uitslagen in voert en maybe een pagina waar een lijst komt van alle leden met hoeveel punten ze hebben:p, dan ben je al aardig ver voglens mij