EK voetbal poule

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: 1 2 volgende »

11/05/2004 13:59:00
Quote Anchor link
Wie heeft er al een EK voetbal poule voor Portugal op de plank liggen... gewoon voor als geintje op het intranet?

Alvast bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 10:15:35

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

11/05/2004 14:15:00
Quote Anchor link
Er zijn vele manieren waarop een poule te spelen is. Daarom denk ik niet dat iemand een duidelijk script zal hebben voor de manier waarop jij een/je poule zal spelen.

Elwin

11/05/2004 14:17:00
Quote Anchor link
Ik pas mij volledig aan, aan het bestaande systeem dat iemand al heeft liggen... Het speelschema is voor iedereen hetzelfde!

Desnoods verander ik het wel ffies, heb alleen geen tijd om het helemaal zelf te schrijven nu.

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

11/05/2004 14:46:00
Quote Anchor link
Oké, laat ik het wat anders zeggen:

Wil je per wedstrijd voorspellen wie er wint/verliest of dat het een gelijkspel is? Wil je de score per wedstrijd kunnen voorspellen (dus 1-1 of 4-2)? En wil je dan ook nog de ruststand kunnen doen? Wil je het hele EK of alleen de groep van NL of BE?

Je meot duidelijk vertellen wat jue wilt hebben en dan met name hoe je de poule wilt spelen.

Elwin

11/05/2004 15:34:00
Quote Anchor link
Ok, wat jij wilt:

-Alle wedstrijden in de poules, daaruit moeten alle finale wedstrijden worden gegenereerd.

- Mensen moeten de standen van alle poule wedstrijden doorgeven.

- Je krijgt punten voor een goeie voorspelling (winnaar, verliezer of gelijk)

- Je krijgt bonus punt voor ieder doelpunt aantal dat je goed hebt per team
(stel het is 2-0 geworden en ik heb 2-1 voorspelt dan krijg ik even goed bonuspunten voor die eerste 2)

- Bij een exact goed voorspelde uitslag gaan de punten + bonuspunten * 2

- Admin systeem om de uitslagen in te vullen en users aan te maken.

- Ranking pagina, met daarop de scoren en hoe mensen daaraan zijn gekomen

Ik denk dat we er zo globaal ongeveer wel zijn, als ik zo snel ff wat business-rules moet verzinnen

Bas

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

11/05/2004 15:43:00
Quote Anchor link
Kijk.. hier kom je verder mee. Nu weet iedereen wát je wilt hebben. Nu betwijfel ik wel of iemand iets dergelijks 'op voorraad' heeft liggen.

Ik niet in ieder geval.

Elwin

11/05/2004 15:48:00
Quote Anchor link
Daarom stond er ook niets bij flapdrol! Ieder systeem is goed!

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

11/05/2004 20:37:00
Quote Anchor link
Hee.. flapdrol zeg je maar tegen je baas als die op het punt staat je salaris over te maken... alhoewel ik aan het niveau van je reacties eerder opmaak dat je het tegen je vader moet zeggen als je je zakgeld krijgt.

Elwin

Arend a

Arend a

11/05/2004 20:47:00
Quote Anchor link
Elwin++

12/05/2004 09:32:00
Quote Anchor link
"Ik pas mij volledig aan, aan het bestaande systeem dat iemand al heeft liggen... Het speelschema is voor iedereen hetzelfde!

Desnoods verander ik het wel ffies, heb alleen geen tijd om het helemaal zelf te schrijven nu."

Dan wil je persee de specs weten, ik verzin er snel een paar en geef ik je deze en dan zeg je "Ja maar dat heeft niemand exact liggen"

Dat weet ik ook wel, daarom was ieder systeem ook goed, en passen wij ons daarop aan...

Dus staat nog steeds de vraag:

Wie heeft er een poule-systeem voor het EK?

Guido

Guido

12/05/2004 10:04:00
Quote Anchor link
Ik zou me voor kunnen stellen dat je wel iets kunt met het script van deze site:

http://www.predictionfootball.com/

Hiermee kan je standen en dergelijke weergeven:

http://www.hollwitz.de/php/wm2002.htm

Ben benieuwd of het hier tot een ek poule systeem gaat komen.
Gewijzigd op 12/05/2004 11:07:00 door Guido

12/05/2004 10:25:00
Quote Anchor link
Dank je Guido!!

Ik ga het even bekijken! Top

SerpenT

SerpenT

12/05/2004 13:56:00
Quote Anchor link
je kunt natuurlijk ook zelf wat schrijven is egt niet zo moeilijk als je php kunt. ik wil ook wel wat maken maar das dan niet gratis als ik het moet maken.

dus zeg het maar :P, ik heb er tijd voor, maar ben niet goed in graphics, dus dat moet je zelf doen dan.

Greetz

12/05/2004 14:02:00
Quote Anchor link
@Thijs

Ik weet het; het is ook niet zo moeilijk, maar die tijd he!! Dus ik dacht als iemand nu al wat heeft liggen....

Het moet wel een geintje blijven, dus... :)

Guido

Guido

13/05/2004 15:39:00
Quote Anchor link
Bas, misschien met een beetje social engineering het hier vandaan krijgen ;-)

http://www.gratispool.nl/

13/05/2004 15:50:00
Quote Anchor link
Hmm good one!!

FF proberen maar...

Thxie

17/05/2004 17:20:00
Quote Anchor link
www.oranjeleeuw.tk
hier heb je een online forum en kun je het EK2004 voorspellen (de uitslagen per wedstrijd) doe mee en win!!!

Guido

Guido

17/05/2004 17:46:00
Quote Anchor link
Ja, spelen kunnen we overal. Het gaat om de php source code.

18/05/2004 09:10:00
Quote Anchor link
Psies! ;)

25/05/2004 09:32:00
Quote Anchor link
En Bas, al wat moois gemaakt om op de plank te leggen ;)! Ben benieuwd, ben nl nu ook zoek naar iets kant en klaars....

SerpenT

SerpenT

25/05/2004 09:36:00
Quote Anchor link
kun je niet zelf wat schrijven is tog niet zo moeilijk denk ik?
wat je nodig hebt is een host met php+mysql.
dan moet je een login script schrijven en iig een pagina waar je je uitslagen in voert en maybe een pagina waar een lijst komt van alle leden met hoeveel punten ze hebben:p, dan ben je al aardig ver voglens mij

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.