EK voetbal poule
www.gratispool.nl...
mijn hoop was natuurlijk op bas gevestigd.... misschien dat hij in de afgelopen week al iets in elkaar geknutseld had...
als ik nou enig idee had waar je het over hebt dan is het misschien niet zo moeilijk. ik kwam hier ook maar terecht via google & mijn hoop was natuurlijk op bas gevestigd.... misschien dat hij in de afgelopen week al iets in elkaar geknutseld had...
Ik weet dat het wel meevalt om te bouwen, maar aangezien ik al een behoorlijk aantal andere projectjes heb lopen op het moment dacht ik dat het handiger zou zijn om te kijken of iemand al iets had... Zoiets bouwen kost toch iedere keer meer tijd dan je denkt!
Dit is het projectje met de laagste prio zeg maar :D
mijn dank is groot! :D
Ben benieuwd of het iets is Bas. Laat even weten of je er mee uit de voeten kan....
Quote:
Wie heeft er al een EK voetbal poule voor Portugal op de plank liggen... gewoon voor als geintje op het intranet?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
hallo heb een vraagje zou je die poule
na mij kunnen doorsturen. heb namelijk
hetzelfde probleem...
alvast bedantk
[email protected]
http://www.predictionfootball.com
de 0.56 versie is gratis en de 1.10 versie kost 15 dollar
zie de 0.56 versie is gratis en de 1.10 versie kost 15 dollar
[email protected] wil jij mij effe aanmelden
hallo allemaal ik wil mensen wie ik niet heb in mijn lijst mijn adres is ben toevallig vandaag begonnen er zelf een te maken.. als ie goed wordt zal ik hem misschien wel posten :)
Ciao
hoort iets van voetbal wel bij script request
voetbal script, dus ja :)
-Gebruikers kunnen scores invullen, profielen wijzigen.
-Gebruikers kunnen Europees kampioen en topscorer gokken en punten voor krijgen.
-Per ronde moeten de gebruikers dus een score invullen. Dus na de poule wedstrijden en dan weer na de kwartfinales etc.
-De admin kan de scores invullen. Mocht er een foute score ingevuld worden, kan deze nog gewijzigd worden.
-Gebruikers kunne gebanned worden.
-Gebruikers moeten hun account activeren na een registratie.
En nog veel meer.
We willen deze 'script' wel verstrekken tegen een kleine vergoeding...
Tri Pham
Wat een narigheid toch allemaal in deze wereld wat doe je eraan??