E-mail adres verkrijgen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

Medior front-end developer gezocht (€3.300 -

Functie Wat ga je doen? Jij als front-end developer gaat werken binnen de teams van/voor onze klant. Je werkt in een team met starters en ervaren ontwikkelaars met allemaal 1 overeenkomst; passie voor het vak. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en ga dan weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en jezelf dus snel ontwikkelen. Wat hebben we jou te bieden? • Uitdagende projecten bij mooie klanten (bij jou in de buurt, of binnenkort intern vanuit ons kantoor!) • Een jonge organisatie met talentvolle collega’s • Veel ruimte voor

Bekijk vacature »

Low code Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen van bestaande applicaties en het geheel van scratch af aan opzetten van nieuwe applicaties binnen een low code platform; Je beoordeelt technisch ontwerpen en maakt de vertaalslag naar de technische oplossingen binnen het platform; Je voert testwerkzaamheden uit; Je adviseert de organisatie op jouw vakgebied; Je schakelt met business analisten en de architect om tot mooie oplossingen te komen; Je lost bugs op en denkt mee over een structurele oplossing. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jouw team van vier collega .NET developers is verantwoordelijk voor het bouwen van de ETL processen van jouw nieuwe werkgever. Op dit moment wordt de front-end gedaan door een extern team van professionals. Echter wilt jouw nieuwe werkgever graag intern deze kennis uitbreiden en heeft dan ook de ambitie om dit voor het eind van het jaar intern te gaan aanpakken. Dit betekend dat jij als .NET ontwikkelaar de ideale kans krijgt om jezelf samen met jouw collega’s te ontwikkelen als full stack developer. Als .NET ontwikkelaar werk jij bij deze gave werkgever met C# .NET, SQL, JavaScript, REST

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js, React Remote

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Binnen het team bouw je aan een applicatie met andere .Net Developers, testers een Product Owner en een Business Analyst. Met het team wordt de backlog besproken. In overleg claim jij jouw deel en zorgt ervoor dat onderhoud en innovatie wordt gerealiseerd. Het project dat momenteel draait is het opgraden van de omgeving. Doorontwikkelen van de huidige applicatie; Overleggen met teamleden om de backlog te verdelen; Onderhouden van de huidige omgeving; Sparren met de business en het ophalen van nieuwe requirements. Hier ga je werken De organisatie is een van de grootste landelijke aanbieder van diverse

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »
Marc

Marc

28/07/2005 17:20:00
Quote Anchor link
Hoi,

Ik heb een demoversie gemaakt voor nieuwe professionele kopers aan te trekken. Via e-mail zou ik naar 2500 professionele kopers een link naar die demo versie willen versturen.

Nu zou ik graag hebben als iemand die demoversie opent dat automatisch zijn e-mail adres verstuurd wordt naar mij. Op die manier zou ik meer zicht hebben wie er interesse heeft getoond.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
mail(mijn e-mailadres,titel,zijn e-mail adres)
?>

Is dat mogelijk?
Kan er iemand mij een tip geven?

Het IP adres is niet nuttig daar de meeste IP adressen in België alle 36 uren wijzigen.

Met vriendelijke groeten,

Marc

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 20:51:19

B a s
Beheerder

B a s

28/07/2005 17:39:00
Quote Anchor link
dat kan idd :)

tjek anders ff mail functie op php.net..

je moet dan in de URL

?email=<email_adres_van_aanvrager>

en dan in het php scriptje $_GET['email'] gebruiken..

Marc

Marc

28/07/2005 20:03:00
Quote Anchor link
Hoi Kreleger Bas,

Ik ben aan het lezen geweest. Eigenlijk niks van gesnapt.

Heb op een site gezocht naar de methode 'get' en zal proberen om het uit te zoeken.

Ik heb toch nog een beetje hulp nodig.
Moet de persoon zelf nog zijn e-mail adres intikken of krijgt mijn programma dat e-mail adres automatisch van de andere computer?

Marc

Marc

Marc

28/07/2005 20:40:00
Quote Anchor link
Hoi,

Ik heb enkele zaken geprobeerd maar kom er niet uit.

Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php
echo '<form method="GET">';
echo $_GET['email'];
mail(mijne-mail@pro.tiscali.be,"verkregen e-mail",$_GET['email']);
echo '</form>';
?>

eerst heb ik via email dit bericht verstuurd naar mezelf
http://website/programma.php?email=<;email_adres_van_aanvrager>

er dan op geklikt en het programma opende met de foutmelding "Parse error: parse error in ... op lijn 4" dus bij
Code (php)
1
2
3
<?php
mail(mijne-mail@pro.tiscali.be,"verkregen e-mail",$_GET['email']);
?>

Kan er mij iemand een duwtje in de rug geven zodat ik in de goede richting kan verder zoeken?

Marc
Gewijzigd op 28/07/2005 20:41:00 door Marc

Han eev

Han eev

28/07/2005 20:43:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
<?php
mail("[email protected]","verkregen e-mail".$_GET['email']);
?>

Alfred -

Alfred -

28/07/2005 21:07:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php
if (isset($_GET['email'])) {
  if (eregi("^[0-9a-z]([-_.~]?[0-9a-z])*@[0-9a-z]([-.]?[0-9a-z])*\\.[a-z]{2,4}$",$_GET['email'])) {
    mail('[email protected]', 'Bezoeker','Emailadres: ' . $_GET['email']);
  }
else {
    # Mogelijke poging tot spam... Dus negeren, emailadres is niet 'geldig' .. Bovenstaande controle is basis, dus ook niet waterdicht...
  }
}
else {
  # Geen emailadres in de url, jammer ...
  # Evt andere actie?

}
?>

Marc

Marc

29/07/2005 08:28:00
Quote Anchor link
Hoi,

Met dank aan Han en Rafael.

Ik heb het gisteren nog geprobeerd en ben tot de conclusie gekomen dat het e-mail adres reeds in de link moet verwerkt zitten.

Om op die manier te werken zou ik 2500 links handmatig moeten instellen en dat zie ik niet zitten.

Maar er zullen ook mensen zijn die het demo handmatig zullen opstarten en dan zou ik terug niks weten.

Kan men automatisch, dus zonder tussenkomst van de gebruiker, aan zijn e-mail adres of aan de naam van de gebruiker (windows) of aan de naam van het bedrijf komen?

Marc

Eris -

Eris -

29/07/2005 10:52:00
Quote Anchor link
Nee

Marc

Marc

29/07/2005 11:35:00
Quote Anchor link
Hoi,

Ik heb deze functie gevonden op een franse site
maar ik krijg niet de gebruikers naam zoals verwacht

Kan iemand mij helpen

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
<?php
function recup_name($ip){
 //Deze script maakt het mogelijk om de naam van de aangesloten gebruiker te verkrijgen
 // het is gebaseerd op nbtstat van windows, de naam van de gebruiker
// bevindt zich op de laatste lijn met "<03>"
// zeer handig bij intranet, bijvoorbeeld, om statistieken op te bouwen
// in functie van bezoekers of gebruikers
 // het IP adres kan verkregen worden via $REMOTE_ADDR

// met PHP onder Windows :

$nbtstat = "nbtstat -A ".$ip;

// met PHP onder Linux, en Samba
 // Auteur : mathieu Robin-Vinet" <mathieurv chez hotmail.com>
 //$nbtstat = "nmblookup -A " . $REMOTE_ADDR;

exec ($nbtstat, $result);
 foreach ($result as $row) {
  if (strpos($row, "<03>")) {
  $nom = strtok($row, " ");
  }
}
}

echo $nbtstat;
echo $_SERVER['REMOTE_ADDR'];
?>

Dit zou dan de oplossing zijn van mij probleem.

Marc

Mitch X

Mitch X

29/07/2005 11:54:00
Quote Anchor link
Dan moeten ze als nog een pagina openen, en weet je enkel de gebruikersnaam, heb je dus niets aan.

Marc

Marc

29/07/2005 12:04:00
Quote Anchor link
Hoi Mitch,

Die pagina kan toch mijn programma zijn dat ze opstarten?

En ik dacht dat ik met de gebruikersnaam toch iets zou herkennen om zo de persoon terug te vinden in mijn e-mail lijst

In iedergeval bedankt voor uw antwoord

Marc

Marc

Marc

29/07/2005 12:50:00
Quote Anchor link
Alleen maar om te melden dat ik me vergist heb.

Het programma was wel gevonden via een PHP site maar de link verwees naar een programma voor intranet en niet internet.

Sorry

Marc

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.