E-mail formulier
Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een veilig e-mail script kan maken.
Wensen:
Geen chaptcha
Vooral een veilig script waarbij de site/server niet gebruikt kan worden als spamcomputer
Het moet gaan om een eigen script, ik wil geen problemen met auteursrecht.
Geen garantie tot aan de deur mentaliteit. Het script moet goed werken.
script wordt ons eigendom, maar mag wel door de ontwerper worden gebruikt voor andere opdrachten.
Eventueel komen er later wensen bij, deze zouden tegen meerprijs uitvoerbaar moeten zijn.
Meedenken over de mogelijkheden is van harte welkom.
Graag reacties via dit forum of via de E-mail. Zet in je reactie ook je vraagprijs.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door J C
Deze mag dicht, we gaan op zoek naar een andere oplossing.
Ik vind dat jij veel topics maakt die nergens toe leiden.. :/
"geen captcha" :s?
Geen chaptcha
Vooral een veilig script waarbij de site/server niet gebruikt kan worden als spamcomputer
Gaan niet echt goed samen, Captcha voorkomt namelijk dat spambots de site kunnen gebruiken. je zou eventueel een php script maken die een random int gegenereerd, en dan een vraag & antwoord uit de database haalt die staat op de Int die gegenereerd is, de vraag dan stelt, en als de user goed heeft geantwoord het script laten gebruiken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan
@ Mitchell: Ik vind het vervelend voor je als je je er aan ergert, mijn advies, lees mijn topics niet meer of wordt moderator. Want ik kan niets met je zinloze opmerking. Of wil je zeggen dat jouw beweringen iets waard zijn:
Quote:
Door Matthias
gevorderd
159 posts
Re: Rand om img op 27.07.2009 08:16
De volgorde doet er ook niks toe in css..
gevorderd
159 posts
Re: Rand om img op 27.07.2009 08:16
De volgorde doet er ook niks toe in css..
De reden dat ik geen chaptcha wil is omdat ik me er altijd aan erger als het er is. Sterker nog als het gebruikt wordt klik ik de site weg. Vaak werken die scripts slecht, of ik kan slecht de tekens lezen of geen onderscheid maken tussen hoofdletters en kleine letters of letters lijken teveel op elkaar. En omdat ik het niet eindeloos wil proberen, klik ik een site weg als het gebruikt wordt.
En er zijn alternatieven, zoals beperktaan e-mails in een bepaald tijdsverstek, hidden fields, ip-ban, websiteban, verboden links te plaatsen en inderdaad het voobeeld dat hierboven geneomd wordt.
@J.S. Coolen: ik moet zeggen dat ik het enigszins eens ben met Matthias. Ik heb je topics bekeken - 10 in de laatste 7 dagen? - en in een aantal roep je net nadat je hem gepost hebt: "Laat maar ik heb een andere oplossing", een paar maak je gewoon niet af en een paar waarbij het dan weer wel goed gaat.
Ik heb een hekel aan mensen die voor alles waar ze vast komen te zitten meteen een topic plaatsen. Die mensen noem ik lui - wat keywords bedenken en Google laten zoeken is een kleine moeite. Meestal komen er meteen goede resultaten uitrollen. Mensen die dat niet doen, zijn het niet waard om programmeur laat staan webmaster te worden: ze zullen altijd het werk door anderen laten doen. Dat is niet alleen slecht voor jezelf, want zo blijf je tegen problemen aanlopen, maar ook voor anderen. Anderen gaan zich op een gegeven moment als schoothondje voelen, dat jij ze alleen maar gebruikt om jouw vuil werk op te knappen, en dat is niet bevorderlijk voor de werksfeer.
Succes ermee.
Als ik een topic niet af maak wil dat niet zeggen dat ik er al klaar mee ben. Sommige dingen kun je rustig laten liggen tot je een helder moment krijgt om het probleem wel oplosbaar te krijgen.
Ik moet zeggen dat opmerkingen als die van matthias ook niet bevoordelijk zijn voor de werksfeer. Wat heb je aan mensen die dingen roepen die neit waar zijn en vervolgens niet durven toe te geven dat ze het fout hebben.
Maar laten we hier geen ruzie topic van maken.
Ik heb een hekel aan chaptcha en met mij nog een hele groep mensen. Wat je zegt klopt een aantal maken geen verschil tussen normale en hoofdletters, maar daar kom je pas achter na proberen.
En het feit dat ik als bezoeker een hekel heb aan chaptchas heeft niets te maken met het feit of ik wel of geen webmaster zou kunnen zijn.
(Nu wil ik dat ook helemaal niet worden, wil gewoon mijn eigen site bouwen met wat leuke scriptjes erop.)
Ik merk dat ondanks dat beweerd wordt dat dat chaptcha het veiligst is er genoeg grote websites uitwijken naar alternatieven. Wat ik dus ook ga doen.
Tot slot: Ik wil geen ruzie maken met Matthias ofzo, alleen even zijn opmerking weerleggen. Hij heeft mij tenslotte in het verleden ook goed kunnen helpen.
Dit is trouwens het laatste wat in dit onderwerp ga zeggen, jullie punt is duidelijk, ik hoop de mijne ook.