Email vanuit het verleden
Kan je met php een email versturen
met een datum dat al geweest is?
Dat je een mail verstuurd maar dat de datum niet van vandaag is maar van gisten (of eerder?) Zover ik weet kan dat niet.
Het is me een raadsel waarom je dat zou willen. Maar het antwoord is ja, omdat jij de headers bepaald, dus ook de date header.
Er zijn echter servers/clients die de date-header die erbij zit negeren, en dan verschijnen alsnog de 'echte' datum en tijd in beeld.
Boaz schreef op 16.11.2008 22:33:
Het is me een raadsel waarom je dat zou willen. Maar het antwoord is ja, omdat jij de headers bepaald, dus ook de date header.
ik moest iets voor school inleveren..helaas ben ik dat vergeten te doen..
wat is de header dan?
Zoiets?:
??
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door afg
Je kunt het proberen, 'date' met een kleine letter en hopen dat de server er niet aan zit.
Op je server en dan naar je zelf toesturen ;)
als het mislukt dan naai je je zelf;)
Edit: En met server bedoel ik élke mailserver die gepasseerd wordt. En mail gaat zo goed als altijd over meerdere servers.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
SanThe schreef op 16.11.2008 22:56:
Als jij een mailtje stuurt dan stopt elke server en client daar een extra header aan toe met telkens weer de 'juiste' datum. Dus veel nut zal het niet hebben.
Edit: En met server bedoel ik élke mailserver die gepasseerd wordt. En mail gaat zo goed als altijd over meerdere servers.
k*t...maar je kan wel een email vanuit 'de toekomst' versturen...
hoe kan dit dan?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door afg
Zelfde verhaal.
Waarom denk je dat je een email uit de toekomst kunt sturen?
http://www.futureme.org
heb het verkeerd begrepen..
heb het verkeerd begrepen..
Ok, nou, succes met je project.