Emailadres opgeven vooraleer te kunnen downloaden
Maes Timmy
22/09/2008 15:06:00Hey,
Iemand een idee hoe ik het volgende makkelijk kan oplossen?
Ik heb een online magazine en iedereen mag dit downloaden, MAAR ik wil dat ze eerst hun emailadres moeten opgeven vooraleer ze kunnen downloaden ...
DUS:
ik heb mijn knop DOWNLOAD MAGAZINE , als ze daarop klikken, moet er een venstertje ofzo komen waarin ze hun emailadres ingeven en dan krijgen ze de downloadlink te zien of gemaild, wat mogelijk is volgens jullie :)
Reeds dank!!!
Iemand een idee hoe ik het volgende makkelijk kan oplossen?
Ik heb een online magazine en iedereen mag dit downloaden, MAAR ik wil dat ze eerst hun emailadres moeten opgeven vooraleer ze kunnen downloaden ...
DUS:
ik heb mijn knop DOWNLOAD MAGAZINE , als ze daarop klikken, moet er een venstertje ofzo komen waarin ze hun emailadres ingeven en dan krijgen ze de downloadlink te zien of gemaild, wat mogelijk is volgens jullie :)
Reeds dank!!!
PHP hulp
22/12/2024 10:34:52Douwe
22/09/2008 15:09:00Uhm, wat begrijp je niet precies? Want opzich is het heel makkelijk: Linkje naar e-mailpagina, daar formpje, als formpje ingevuld download-url mailen.
Maes Timmy
22/09/2008 15:14:00Mja da is net het probleem ...
Kweet niet hoe ik dit simpel formuliertje kan maken met controle van emailadres
Kweet niet hoe ik dit simpel formuliertje kan maken met controle van emailadres
Joren de Wit
22/09/2008 15:17:00Misschien dat je er verstandig aan doet om eens te beginnen met deze PHP Beginnershandleiding...
Danny K
22/09/2008 17:19:00E-mailadres hoeft niet gecheckt te worden als je de url mailt naar die persoon.
Want als hij een fake e-mail adres opgeeft, kan hij het magazine niet downloaden.
Want als hij een fake e-mail adres opgeeft, kan hij het magazine niet downloaden.