Emailform

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front end developer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers met passie voor hun vak. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van ontwerp en ontwikkeling zullen samenkomen in een proof of concept. Nadat is vastgesteld dat de oplossing voldoet aan de belangrijkste behoeftes worden producten of services gevalideerd door middel van korte iteraties. Hiermee zorgen ze ervoor dat het werk voldoet aan de technische vereisten en gebruikersbehoefte. Door het inzetten van de nieuwste technologieën die toekomstbestendig zijn weten ze klanten omver te blazen. Ook geven en organiseren ze veel

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

Full-stack Developer

As a Full-stack developer at KUBUS, you will develop the (web)applications and services of BIMcollab. You will work on both the front- and back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual developer you can have an impact and really make a difference. Our development team consists of over 40 developers, testers, scrum masters and product owners, divided over

Bekijk vacature »

Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij komt terecht binnen een informeel team waarin je verantwoordelijk bent voor de backend systemen voor grote klanten als Ziggo en KPN. Als Medior Java developer werk je in teamverband en soms individueel. Gedurende de werkweek zal je veelvuldig sparren met je collega’s voor een goede implementatie van de software. Ben jij een echte Java developer? Ben je geïnteresseerd in de nieuwste technieken en de laatste ontwikkelingen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Eisen Wat wordt er van jou verwacht? • Minimaal HBO/WO denk- en werkniveau; • Analytisch sterk, open

Bekijk vacature »

C# .NET developer voor innovatieve applicaties gez

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever houdt zich al ruim 20 jaar bezig met het ontwikkelen van innovatieve software en dat willen ze graag nog lang doorzetten. En dat merk je ook als je als .NET developer hier aan de slag gaat. De applicaties worden continu doorontwikkeld met altijd als uitgangspunt dat zowel de kwaliteit als het gebruikersgemak van hoog niveau is. Het bedrijf telt inmiddels ruim 25 medewerkers waarvan meer dan de helft op de development afdeling werken. Meer weten over deze werkgever? Mail naar [email protected] of bel 0657578548 Functieomschrijving Je komt te werken in een Scrum team met andere .NET developers

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe stap? Voor een softwarebedrijf in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer met kennis of ervaring met C# en SQL. Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om ze vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

Team Lead Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Als Team Lead Java Developer draag een grote verantwoordelijk je stuurt ontwikkelaars aan en staat dagelijks in contact met jou ICT Manager. De team Bestaat uit front-end en backend systemen. Je ben in staat op hoog niveau de technische vak te bepalen en ook te bewaren. Je dag zie er als volgt uit, ontwikkelen van nieuwe en bestaande applicaties, het uitvoeren van processen en analyses en het beschrijven van functioneel ontwerpen. Ook zal samen met jouw Tester applicaties gaan testen door middel van peer reviews en het leveren van support aan gebruikers

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functieomschrijving Voor dit leuke softwarre bedrijf in de omgeving Vught zijn we per direct op zoek naar een C#/.NET Developer. Is development jouw passie en doe je dit graag met C#/.NET? Lees dan snel verder! Jou werkzaamheden zullen zijn: Zorgen voor de optimalisatie van de huidige software en het automatiseren van bedrijfsprocessen. Naar aanleiding van de wensen van de klant ga je, met je collega's op zoel naar passende oplossingen en je werkt dit uit tot een mooi eindproduct. Je gaat webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen door middel van ASP.NET, C# en MVC Framework. Bedrijfsprofiel Deze opdrachtgever houdt zich bezig

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

Traineeship Fullstack developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »
Trinco ingels

trinco ingels

14/12/2010 09:19:46
Quote Anchor link
Goedmorgen,

Ander probleempje
Als ik mijn form verzend krijg ik hem keurig in mijn mail box. alleen krijg ik alles achter elkaar.

Dit is mijn mailform die het verzendt en die wat dingen aanroept.
Allen krijg ik
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
htmlspecialchars($_SESSION['input']['contactpersoon'], ENT_QUOTES).

Niet op de volgende regel. Ik heb al geprobeerd met echo's maar dan krijg ik de ...............
dit is een gegenereerde mail bla bla maar daar moet ik ook dan even een echo van maken. Maar kan het niet zoals het hier onder staat met <br> of \n?

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
if(empty($_SESSION['errors']))
    {
            $headers    =    'From: '.$_POST['site'].' < '.$_POST['email'].' >'; //headers maken
            $bericht    =    

htmlspecialchars($_POST['aanhef'], ENT_QUOTES).
            htmlspecialchars($_SESSION['input']['naam'], ENT_QUOTES). '<br />' .
            htmlspecialchars($_SESSION['input']['contactpersoon'], ENT_QUOTES).

'
--------------------------------------------------
Deze mail is verzonden vanaf '.$c['site']; //bericht opstellen voor het bericht naarwie de persoon wil mailen

mail($_POST['naar'], $_POST['onderwerp'], $bericht, $headers); //verzenden email

if($c['bedankt'] === TRUE) //wanneer bedankmail aanstaat
                {
                    $headers2    =    'From: '.$c['site'].' < '.$_POST['naar'].' >'; //headers maken
                    $bericht2    =    

'Beste '.$_SESSION['input']['naam'].'

Bedankt voor je mail. We zullen je vraag zo spoedig mogelijk in behandeling nemen

--------------------------------------------------
dit is een auto-gegenereerde mail die is verzonden vanaf '.$c['site']; //bericht om terug te zenden

mail($_POST['email'], 'Bedankt', $bericht2, $headers2); //zend
                    echo    'Je email is succesvol verzonden. Er is een email gestuurd naar je adres'; //tekst wanneer bedankmail aanstaat
                }
            else
                {
                    echo    'je email is succesvol verzonden.'; //wanneer bedankmail uitstaat
                }
    }

Bij voorbaat dank!

PHP hulp

PHP hulp

12/01/2025 06:47:54

John D

John D

14/12/2010 09:36:34
Quote Anchor link
Ik vermoed dat je er newlines (\n) in moet zetten zodat die ook vertaald worden door htmlspecialchars() naar <br>

- SanThe -

- SanThe -

14/12/2010 11:03:40
Quote Anchor link
John D op 14/12/2010 09:36:34:
Ik vermoed dat je er newlines (\n) in moet zetten zodat die ook vertaald worden door htmlspecialchars() naar <br>

Ik denk niet dat htmlspecialchars() dat gaat doen. Misschien dat nl2br() dat doet.

Trinco ingels

trinco ingels

14/12/2010 11:07:53
Quote Anchor link
Ik heb het net al helemaal anders gedaan en dit werkt ook :P

Code (php)
1
2
3
4
5
6
$bericht    =    "<table>";
            $bericht   .=      "<tr><td colspan='3'><p align='center'><b>Aanvraagformulier Digitale Telefonie</b></td></tr>";
            $bericht   .=    "<tr><td width='25%'><b>Business Partner:</b></td>";
            $bericht   .=    "<td width='20%'><b>Accountmanager:</b></td>";
            $bericht   .=    "<td width='20%'><b>Contractnummer:</b></td>";
            $bericht   .=    "<td width='35%'><b>" echo $contractnummer.' ';  "</b></td></tr>";

Op naar het volgende probleem :p

- SanThe -

- SanThe -

14/12/2010 11:26:09
Quote Anchor link
Zo te zien moet de laatste regel een error geven. Die echo middenin gaat niet werken.

Trinco ingels

trinco ingels

14/12/2010 11:28:43
Quote Anchor link
Jah klopt daar was ik nog mee bezig.

Ik wil zeg maar me contractnummer automatisch ophogen als hij verzonden wordt. Nu heb ik wel van iemand een klein scriptje gekregen die het nummer uit de file leest en dan ophoogt alleen ik krijg het niet goed geimplementeerd.

- SanThe -

- SanThe -

14/12/2010 11:33:46
Quote Anchor link
Geen echo maar gewoon aan elkaar plakken met de welbekende puntjes.
$var = "tekst" . $anderevar . "meertekst";

Trinco ingels

trinco ingels

14/12/2010 11:37:25
Quote Anchor link
Oke dat snap ik maar het automatisch ophogen van een getal bij verzenden.
Dus als ik nu verzendt wordt het 2 de volgende keer 3 etc. maar de klant ziet dit dus niet.

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php $myFile = "invoicenr.txt";
$fh = fopen($myFile, 'r');
$theData = fread($fh, 6); //4 geeft aan dat hij de eerste 4 tekens van het bestand leest.
fclose($fh);
$theData2 = $theData + 1;
echo "<br>" . $theData2;
//Here we write
$myFile2 = "invoicenr.txt";
$fh = fopen($myFile2, 'w') or die("can't open file");
fwrite($fh, $theData2);
fclose($fh);?>

Dit heb ik maar hoe roep ik die dan aan om mee te sturen in mijn email
nu heb ik $theData2 derstaan
Code (php)
1
            $bericht   .=    "<td width='35%'> " . $theData2 . "</td></tr>";
Gewijzigd op 14/12/2010 11:45:49 door trinco ingels

- SanThe -

- SanThe -

14/12/2010 11:46:55
Quote Anchor link
Dan zal je dat getal ergens moeten onthouden, bijv. in een database.

Trinco ingels

trinco ingels

14/12/2010 11:49:17
Quote Anchor link
Dat doet ie in een textfile

- SanThe -

- SanThe -

14/12/2010 11:52:40
Quote Anchor link
Wat jij hebt dat zal toch werken.

Trinco ingels

trinco ingels

14/12/2010 11:57:13
Quote Anchor link
Oke dat dacht ik ook op de een of andere manier komt hij niet mee in de mail..
Ik heb voor de zekerheid gewoon een echo op de pagina gezet en die hoogt wel steeds op. Maar als ik dan $theData2 daarinzet weergeeft hij het niet in de mail helemaal leeg.

Code (php)
1
$bericht   .=    "<td width='35%'>" . $theData2 . "</td></tr>";

voor dat scriptje zie eerdere posts

- SanThe -

- SanThe -

14/12/2010 12:05:00
Quote Anchor link
Zet dit eens bovenin.
Code (php)
1
2
3
4
5
6
<?php
ini_set('display_errors', 1); // 0 = uit, 1 = aan
error_reporting(E_ALL);

//rest
?>

Trinco ingels

trinco ingels

14/12/2010 12:26:42
Quote Anchor link
Juist ik zag nu waar het aan lag.
Ik had hem erna gepost ipv ervoor hij kon de variable dus niet vinden..

Danku!

Toevoeging op 14/12/2010 13:18:18:

Mischien weet ook iemand dit wel.

Als ik nu bijv. in een formulier heb ander afleveradres.
Maar deze alleen verschijnt als het hokje aangevinkt wordt of dat die alleen gecontroleerd worden als het vinkje aanstaat.
Is dit mogelijk met php of wordt dit meer beschouwen als ervaren of andere taal?

Toevoeging op 15/12/2010 09:20:31:

Goedmorgen,

Ik heb weer wat gevonden en geimplementeerd in mijn script wat ik nodig heb ik zit nog met enkele kleine problemen.

Ik heb dit script voor als het een afwijkend adres is.
Alleen als ik ja invul moet hij die velden weergeven als ik nee invul moet hij niets weergeven. Plus dat hij zo hetzelfde gepostioneerd staat als mijn andere tabellen. Want deze include ik maar omdat ik de tabel moet afsluiten in mijn andere script en weer moet openen nadat ik deze ingeladen heb komt dit denk ik hierdoor.
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
<form method="get">
      <script type="text/javascript">
         function toggleDisp(toggleNode) {
            var a = toggleNode.form.getElementsByTagName('DIV');
            var b = toggleNode.value == 'nee' ? [0, 1] : [1, 0];
            a[b[0]].style.display = '';
            a[b[1]].style.display = 'none';
         }
         function changePerson(selectNode) {
            var person_cnt = selectNode.options[selectNode.selectedIndex].value;
            var container = selectNode.parentNode.parentNode
            var tableNodelist = container.getElementsByTagName('TABLE');
            var table_cnt = tableNodelist.length;
            if (person_cnt > table_cnt)
               for(;table_cnt < person_cnt; table_cnt++) {
                  var newTable = tableNodelist[0].cloneNode(true);
                  var inputNodelist = newTable.getElementsByTagName('INPUT');
                  for(var i = 0, j = inputNodelist.length; i < j; i++)
                     inputNodelist[i].value = '';
                  var personNumberNode = newTable.getElementsByTagName('CAPTION')[0].lastChild;
                  personNumberNode.replaceChild(document.createTextNode(table_cnt + 1), personNumberNode.firstChild);
                  container.appendChild(newTable);
               }
            else
               for(;table_cnt > person_cnt; table_cnt--)
                  container.removeChild(tableNodelist[table_cnt - 1]);
         }
      </script>
         <tr>
         <td width="30%"><label for="reseller">Afwijkend bedrijfsadres:</label></td>
         <td width="20%">
         <input type="radio" name="reseller" value="ja" onClick="toggleDisp(this)"> Ja
         <input type="radio" name="reseller" value="nee" onClick="toggleDisp(this)"> Nee
         </td>
         <td width="20%"></td>
         <td width="30%"></td>
         </tr>
         <div style="display:none">
            <tr>
            <td><label for="reseller_id">Choose reseller</label></td>
            <td><select name="reseller_id">
               <option selected value="1">Reseller 1</option>
               <option value="2">Reseller 2</option>
               <option value="3">Reseller 3</option>
               <option value="4">Reseller 4</option>
               <option value="5">Reseller 5</option>
            </select></td>
            </tr>
         </div>
         <div style="display:none">
               <table cellSpacing="0" cellPading="2" border="0">
                  <tr>
                     <td><label for="person[name][]">Naam</label></td>
                     <td><input type="text" name="person[name][]" size="20"></td>
                  </tr>
                  <tr>
                     <td><label for="person[name][]">Leeftijd</label></td>
                     <td><input type="text" name="person[age][]" size="4"></td>
                  </tr>
                  <tr>
                     <td><label for="person[name][]">Email</label></td>
                     <td><input type="text" name="person[email][]" size="20"></td>
                  </tr>
               </table>
         </div>
Gewijzigd op 14/12/2010 12:26:53 door trinco ingels

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.