En extern formulier submitten
Marcel van Dijk
09/09/2009 22:30:00Goedenavond phphulp-ers,
Vandaag aan de slag gegaan met een extern nieuwsbriefsysteem, allemaal erg mooi met alle statistieken e.d. nou moeten mensen zich alleen aanmelden via een speciale pagina van de aanbieder.
Die pagina zou ik kunnen inladen via een i-frame maar dat schiet natuurlijk niet op. Nou wil ik dat formulier extern submit-ten alleen moet dat in de achtergrond gebeuren anders krijgen de mensen die zich aanmelden nadien een blancopagina met de tekst u bent aangemeldt...
Heeft iemand een idee hoe dit moet?
Alvast bedankt!
Vandaag aan de slag gegaan met een extern nieuwsbriefsysteem, allemaal erg mooi met alle statistieken e.d. nou moeten mensen zich alleen aanmelden via een speciale pagina van de aanbieder.
Die pagina zou ik kunnen inladen via een i-frame maar dat schiet natuurlijk niet op. Nou wil ik dat formulier extern submit-ten alleen moet dat in de achtergrond gebeuren anders krijgen de mensen die zich aanmelden nadien een blancopagina met de tekst u bent aangemeldt...
Heeft iemand een idee hoe dit moet?
Alvast bedankt!
PHP hulp
23/12/2024 11:58:21Bas IJzelendoorn
09/09/2009 22:33:00Marcel van Dijk
09/09/2009 22:36:00Nee sorry mijn vraag is niet duidelijk, ik heb het formulier op mijn eigen domein, het verwerkingsscript staat op een externe domein (van de nieuwsbrief aanbieder) en nou wil ik de gegevens (het e-mailadres) naar het externe verwerkingscript sturen maar dan in de achtergrond zodat mijn bezoekers niet de externe bevestiging zien...
Jan Koehoorn
09/09/2009 23:06:00Ik denk dat je met CURL aan de slag moet.