encryptie voor php scripts
Johan
10/04/2006 14:38:00Hallo,
Heeft iemand ervaring met codelock om je php scripts te encrypten. Met name performance, bruikbaarheid. Of weet iemand een andere goede techniek om je scripts te beveiligen.
Johan
Heeft iemand ervaring met codelock om je php scripts te encrypten. Met name performance, bruikbaarheid. Of weet iemand een andere goede techniek om je scripts te beveiligen.
Johan
PHP hulp
17/11/2024 09:02:44Zim Zim
10/04/2006 14:40:00Waarom zou jij je script encrypten? iedereen ziet toch alleen de output... Als je woorden (wachtwoorden) wil beveiligen kan het met md5()
Erik Rijk
10/04/2006 14:44:00Johan
10/04/2006 14:49:00De bedoelings is dat ik demo maak voor een klant en ik wil niet dat ze de code kunnen bekijken. Als ze de demo afwijzen hebben ze de code en heb ik dus gratis software afgeleverd.
Overigens kun je met codelock ook de html output encrypten, toch een leuke beveilging tegen hackers die geen url, directories etc meer kunnen zien in je scripts.
johan
Overigens kun je met codelock ook de html output encrypten, toch een leuke beveilging tegen hackers die geen url, directories etc meer kunnen zien in je scripts.
johan
Zim Zim
10/04/2006 14:55:00Dan zorg je dat je niet de code aflever maar gewoon laat zien op je site. Dan kunnen ze je code niet jatten. (wel je layout). Hier weet je toch ook niet hoe alles gemaakt is?
PHP erik
10/04/2006 15:09:00Gebruik de software van Zend (www.zend.com), die maakt de scripts zelfs sneller. Kost wel een paar centen (iets van 2000$), maar dan heb je ook wat. Verder is alle encryptiesoftware heel slecht voor performance.
Zend - goede ervaringen mee
Turck is open source maar (waarschijnlijk) minder bruikbaar door server side installatie.
Turck is open source maar (waarschijnlijk) minder bruikbaar door server side installatie.