Enkele formulier resultaten posten op website rest naar mail
Harry-Jan Kooistra
19/12/2012 19:19:11Hallo,
Ik wil graag op mijn website dat bezoekers een formulier in kunnen vullen zodat die naar mijn mail gestuurd wordt. Maar daarbij moeten 2 van alle velden gepost worden op een aparte pagina.
Dit moet vast wel mogelijk zijn alleen kan ik niet vinden hoe.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Harry J
Ik wil graag op mijn website dat bezoekers een formulier in kunnen vullen zodat die naar mijn mail gestuurd wordt. Maar daarbij moeten 2 van alle velden gepost worden op een aparte pagina.
Dit moet vast wel mogelijk zijn alleen kan ik niet vinden hoe.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Harry J
PHP hulp
16/11/2024 00:38:04Donny Wie weet
19/12/2012 19:59:03Je kan de mail functie op dezelfde pagina plaatsen als de insert. je haalt de gegevens toch op via een andere pagina?
Harry-Jan Kooistra
19/12/2012 20:27:38Beste Donny,
Ik heb nog geen formulier dus het is me ff niet duidelijk wat je precies bedoeld. Ben opzoek naar een script hiervoor.
Ik heb nog geen formulier dus het is me ff niet duidelijk wat je precies bedoeld. Ben opzoek naar een script hiervoor.
Max -
20/12/2012 11:48:33Gebruik eerst de zoekoptie voordat je een topic plaatst. Zorg ervoor dat je topic niet direct gesloten wordt:
Schrijf zo goed mogelijk de Nederlandse taal
Zorg dat je topic in de juiste categorie geplaatst wordt
Geen 'script requests' of 'quick fixes'
Omschrijf je probleem in detail
Wat heb je geprobeerd om je probleem op te lossen?
Wat is nou precies je vraag?
Dit is dus wat er staat als je een nieuw topic opent. Verder is er een hoop te vinden over de mail functie als je even googled..
Op W3Schools word in ieder geval de mail functie goed uitgelegd
Schrijf zo goed mogelijk de Nederlandse taal
Zorg dat je topic in de juiste categorie geplaatst wordt
Geen 'script requests' of 'quick fixes'
Omschrijf je probleem in detail
Wat heb je geprobeerd om je probleem op te lossen?
Wat is nou precies je vraag?
Dit is dus wat er staat als je een nieuw topic opent. Verder is er een hoop te vinden over de mail functie als je even googled..
Op W3Schools word in ieder geval de mail functie goed uitgelegd
Gewijzigd op 20/12/2012 11:51:30 door Max -