Enquete over bijbanen, win een 19"tft, plus help je medestudent

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Nick nick

nick nick

11/06/2007 20:17:00
Quote Anchor link
Wil je door mee te doen aan een klein onderzoek zowel je medestudent helpen als een 19" tft scherm winnen? Ga dan naar www.bijbaanindeict.nl.

PHP hulp

PHP hulp

15/11/2024 06:44:20

Robert Deiman

Robert Deiman

11/06/2007 20:47:00
Quote Anchor link
@Nick

Waarom is dat onderzoek precies, en heb je die zelf gemaakt? Misschien als je wat meer uitleg geeft dat er wel normale reacties komen. (ja ik heb ze net gewist)

Manaus

Manaus

11/06/2007 20:53:00
Quote Anchor link
waarom?:|

Harmen

Harmen

11/06/2007 20:54:00
Quote Anchor link
Heb je een code gehad een een vriend? Vul deze dan hier in.

een een vriend?

Robert Deiman

Robert Deiman

11/06/2007 20:58:00
Quote Anchor link
manaus schreef op 11.06.2007 20:53:
waarom?:|

Dat kan je wel raden, als je gewoon het woordje spam neer had gezet was het ook duidelijk, maar dit was zo overdreven dat ik hem heb gewist.

- SanThe -

- SanThe -

11/06/2007 21:00:00
Quote Anchor link
Ik vind dat dit onder 'spam' valt.

Edit: Als Robert_Deiman het met mij eens is mag dit topic gesloten worden.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -

Manaus

Manaus

11/06/2007 21:02:00
Quote Anchor link
ik vond mijn bericht neit overdreven?:s

Robert Deiman

Robert Deiman

11/06/2007 21:03:00
Quote Anchor link
Ik ook, maar we hebben wel vaker studenten die een onderzoek doen, vandaar dat ik hem nog de kans geef om uit te leggen waarvoor het onderzoek dient en of hij het zelf heeft gemaakt enzo.
Wanneer ze voor school een onderzoek moeten doen, vind k het prima dat ze dit posten. Als ze reclame maken voor een bedrijf dan vind ik dat het niet door de beugel kan. Voor zover nu is te zien staat er alleen een enquete bij de link, dus is er nog niets aan de hand.

Ik heb zelf ook een onderzoek moeten doen voor school, dit was alleen onder studenten van Windesheim, dus ik weet wel wat het is. (we hadden wel bijna 800 reacties in anderhalve week)
Edit:

Ben je het hier niet mee eens SanThe, dan mag je het topic wel sluiten hoor, maar zo is in ieder geval duidelijk waarom ik hem nog niet had gesloten.

Overigens mag je me ook wel gewoon Robert noemen hoor, zo heet ik ook :P Dat is ook wel duidelijk, maar zo was mijn naam tenminste weer uniek hier op het forum.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman

- SanThe -

- SanThe -

11/06/2007 21:19:00
Quote Anchor link
Robert_Deiman schreef op 11.06.2007 21:03:
....knip....
Edit:

Ben je het hier niet mee eens SanThe, dan mag je het topic wel sluiten hoor, maar zo is in ieder geval duidelijk waarom ik hem nog niet had gesloten.

Overigens mag je me ook wel gewoon Robert noemen hoor, zo heet ik ook :P Dat is ook wel duidelijk, maar zo was mijn naam tenminste weer uniek hier op het forum.

Ik ben het wel met je eens.
En ik probeer om in een reactie altijd de 'volledige naam' zoals men hier bekend is te gebruiken. Dat voorkomt misvattingen.

PHP Newbie

PHP Newbie

11/06/2007 21:23:00
Quote Anchor link
Tsjah, nu lijkt me een slotje wel op zijn plaats, met het vezoek aan de poster of hij even een nieuw topic aan wil maken....

Robert Deiman

Robert Deiman

11/06/2007 21:46:00
Quote Anchor link
Ik sluit dus bij deze het topic, ik heb de ts een berichtje gestuurd met de reden en erbij gezegd dat hij gerust een nieuw topic mag starten, maar dat daar dan op zijn minst een reden bij moet met het waarom van de enquete en liefst ook waarom hij het hier post.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.