enter toevoegen in een textvak.
steen
11/06/2009 21:58:00@Hipska: Die nutteloze reacties vallen nog wel mee, ik vind het veel erger dat hij onder zijn berichten 'bij voorbaard dank' / 'bij voorbaart dank' zet. Over nutteloze reacties lees je heen, zulke spelfouten vallen je erg op.
Is het antwoord al gegeven, volgens mij wel? Html kun je gewoon in je database opslaan en daarna er weer uithalen, of in dit geval achteraf een nl2br gebruiken. Je gooit dus de postgegevens (met mysql_real_escape_sting) in de database en haalt het er met nl2br weer uit.
Is het antwoord al gegeven, volgens mij wel? Html kun je gewoon in je database opslaan en daarna er weer uithalen, of in dit geval achteraf een nl2br gebruiken. Je gooit dus de postgegevens (met mysql_real_escape_sting) in de database en haalt het er met nl2br weer uit.
PHP hulp
22/11/2024 18:26:17Nigel
11/06/2009 22:28:00Is er ook een functie om nutteloze enters aan het einde weg tehalen.
Stel iemand zet nog 10 enters aan het einde van het bericht wat totaal nutteloos is. dat die nie mee worden gepost
Stel iemand zet nog 10 enters aan het einde van het bericht wat totaal nutteloos is. dat die nie mee worden gepost
trim.