Enthousiaste PHP'ers (deeltijd/vak.) gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pier van der Kraan

Pier van der Kraan

24/07/2008 16:58:00
Quote Anchor link
Heb jij zin in een flexibele (deeltijd)job als PHP-programmeur? Lees dan verder!

AdamsYoung groeit hard als ontwikkelaar van websites en webbased software.
Wij zijn gevestigd in Utrecht (bus stopt voor de deur) en zijn flexibele en enthousiaste (ex)studenten tussen de 20 en 25 jaar. We werken voor zo'n 50 klanten, van MKB tot multinational.

Wij bieden jou:
- de vakantiebaan van je leven (die vanaf september natuurlijk verder gaat als hele leuke bijbaan)
- een eigen werkplek
- zelf bepalen hoeveel uur je werkt (vanaf 8 uur p/w tot full-time, ook in de vakantieperiode)
- zelf per week bepalen hoe je jouw uren indeelt
- deelname aan uitdagende softwareprojecten voor uitdagende klanten
- een enthousiaste, vrolijke werksfeer
- de mogelijkheid om stage te lopen
- en natuurlijk een aantrekkelijk salaris

Van jou krijgen we daar graag terug:
- een flexibele werkhouding
- (basis)kennis van HTML, PHP, MySql, Javascript en eventueel Ajax
- leergierigheid
- en een beetje gevoel voor humor

Meer weten of meteen beginnen?
Klik op mijn naam en neem contact met me op: 06 2671 6108

Tot binnenkort!

Pier van der Kraan
AdamsYoung Team

Dienstverband: Deeltijd/Voltijd
Contractduur: In overleg
Locatie van werkzaamheden: Kantoor AdamsYoung (Utrecht) / Thuis
Vereiste kennis: PHP, MySQL, CSS
Kennis van PostgreSQL, Javascript, Object Oriented Programming is een pre!
Indicatie van een beloning: 1750 Euro p/m (instapbeloning, stijgt snel)

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 04:36:25

Jacco Engel

Jacco Engel

24/07/2008 17:03:00
Quote Anchor link
Verder niet inhoudelijk hier op ingaande wil ik even zeggen dat ik vind dat deze vacature in aanmerking komt voor het lijstje "Hoe het wel hoort".

Heb echter wel 1 vraag:

Thuis werk of kantoorbaan (of beiden mogelijk :P)

Pier van der Kraan

Pier van der Kraan

24/07/2008 17:05:00
Quote Anchor link
Beste Jacco,

Bedankt voor het compliment!
In principe is het een kantoorbaan, maar we zijn vrij flexibel en deels thuiswerken behoort zodoende tot de mogelijkheden.

Vr. gr.
AdamsYoung
Pier van der Kraan

- -

- -

24/07/2008 17:26:00
Quote Anchor link
Ik werk nu een jaar bij AdamsYoung, en ik heb het prima naar mijn zin. En nu vertrekt mijn trein, dus zal post later nog afmaken ;)

Zeker een aanrader!

Edit::
Zoals beloofd nog wat onderbouwing. Op "kantoor" heerst een heerlijke, ontspannen werksfeer. We werken aan leuke, uitdagende opdrachten. Van de hoogte van mijn loon had ik niet durven dromen tot ik deze baan had gevonden :)

Wie weet tot ziens als collega!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

Aaron

Aaron

25/07/2008 15:22:00
Quote Anchor link
Hahaha... Ook nog even een reactie van een adamsyounger:). Als ik al wat meer ervaren was geweest met php en bij utrecht woonde zou ik hier meteen op reageren omdat dit dus mijn droombaan is(A)

Maar helaas... Ik ben nog niet erg ervaren en ik woon in maastricht:(

Winston Smith

Winston Smith

25/07/2008 16:36:00
Quote Anchor link
Hmm...ik zou wel eens interesse kunnen hebben. Woon in Utrecht en ben al een tijdje op zoek naar zo'n soort baantje om mezelf wat meer te dwingen professioneel met PHP bezig te gaan. Zoeken jullie IT-studenten (wat ik niet ben) of ook hobbyisten (wat ik wel ben)?

Pier van der Kraan

Pier van der Kraan

25/07/2008 17:36:00
Quote Anchor link
@ Aaron. Leuk dat je zo positief reageert! Mocht je ooit in Utrecht wonen en ervaren zijn, dan kun je altijd bellen/mailen! :)

@ Kasper: Ik denk dat jij wel in aanmerking komt voor AdamsYoung. Zullen we even een belletje doen? Je kunt mij bellen op 06 2671 6108. Je kunt mij natuurlijk ook even je nummer e.d. mailen via [email protected].

Gr.
Pier vd Kraan
AdamsYoung

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.