ereg_replace naar preg_replace
Ron Vos
06/11/2010 14:40:14Onlangs ben ik verhuisd naar een andere server met een hogere PHP versie, waardoor ereg_replace foutmeldingen geeft, moet vervangen worden door preg_replace. De PHP manuals bieden geen uitkomst voor mij, preg_replace vereist een andere formulering.
Hieronder plaats ik een aantal zinnen, ik hoop dat jullie mij willen helpen om deze goed te krijgen...
Vriendelijke groeten
Ron Vos
----------------------------------------------------------------------------------
$db_brijs = ereg_replace(",",".",$db_brijs);
$titel = ereg_replace("&", "&", $titel);
ereg_replace("\n", "<br>", $tekstreeks);
$db_artdescr = ereg_replace("<br>", "\n", $db_artdescr);
ereg('\.([^\.]*$)', $this->file_src_name, $extension);
$this->file_dst_name_body = ereg_replace('[^A-Za-z0-9_]', '', $this->file_dst_name_body) ;
----------------------------------------------------------------------
Als ik deze juist heb, kan ik de rest zelf aanpassen, jullie inzicht en hulp wordt zeer gewaardeerd !
Hieronder plaats ik een aantal zinnen, ik hoop dat jullie mij willen helpen om deze goed te krijgen...
Vriendelijke groeten
Ron Vos
----------------------------------------------------------------------------------
$db_brijs = ereg_replace(",",".",$db_brijs);
$titel = ereg_replace("&", "&", $titel);
ereg_replace("\n", "<br>", $tekstreeks);
$db_artdescr = ereg_replace("<br>", "\n", $db_artdescr);
ereg('\.([^\.]*$)', $this->file_src_name, $extension);
$this->file_dst_name_body = ereg_replace('[^A-Za-z0-9_]', '', $this->file_dst_name_body) ;
----------------------------------------------------------------------
Als ik deze juist heb, kan ik de rest zelf aanpassen, jullie inzicht en hulp wordt zeer gewaardeerd !