Eritant

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

WordPress & Azure Developer

Dit ga je doen Zowel front- als back-end development aan de online website omgeving; Het up-to-date houden van alle WordPress-sites; Koppelingen maken tussen applicaties; Meedenken en adviseren over verbeteringen; Development door middel van WordPress, Javascript, HTML en CSS; Werken binnen Scrum/Agile team. Hier ga je werken Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Azure. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

Junior Back end developer PHP, Symfony

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Medior Mobile Developer iOS Amsterdam

Functie What will you be doing as Mobile Developer? As an iOS app developer you will work in a multidisciplinary team of app developers, web developers and designers. You will work on world-class apps that will be used by thousands of people. There is a lot of room for self-development on a technical and personal level. Together with the rest of the team you develop in the newest techniques and you go for the best quality. We work with Kotlin Multiplatform Mobile to develop hybrid apps and we guarantee quality with peer reviews, unit testing and we use a CI/CD.

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Ben jij een senior .NET developer en heb jij tevens ervaring als teamlead? Ben jij iemand met een helikopterview en denk jij graag mee met de klanten? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een geweldig bedrijf zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren .NET developer. Het bedrijf houdt zich bezig met het ontwerpen en bouwen van websites, portalen en applicaties voor met name zorg- en onderwijsinstellingen en overheidsinstanties. Jouw taken: Het fungeren als Lead Developer; Het meedenken met de business (dit vergt commercieel inzicht); Het begeleiden van diverse projecten (van klein tot groot); Het ontwerpen

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Harmen

Harmen

15/09/2006 16:27:00
Quote Anchor link
Hallowz,
ik had een PM naar Wes gestuurd als hij dat zwaar eritante hondje weg wilde doen.. zegtie:
"nee :) musahsahsha ik ga voor de heerschappij, dit was pm 9 over mn avatar :)"
en:
":) als je dr aan stoord heb je dikke pech, doe je beklag maar bij admins :D"

Nu doe ik een aanklacht! Dat vind ik echt overdreven!
Aanklacht is:
Geen gifjes als avatar...!

Edit:

of gewoon http://www.phphulp.nl/userfiles/2809.gif van de server halen
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Harmen

PHP hulp

PHP hulp

26/12/2024 01:54:38

Frank -

Frank -

15/09/2006 16:29:00
Quote Anchor link
Quote:
Geen gifjes als avatar...!
Waarom niet? Wat is daar mis mee?

Kalle P

Kalle P

15/09/2006 16:30:00
Quote Anchor link
ik redirect je naar: tezielig.nl

Damn alsjeblieft.

Overigens meer woorden ga ik niet vuil maken aan dit topic.

edit:
Nou enkele woorden dan:
Wes top opmerking!

edit2:
Nou nog een paar dan, maar die zijn voor een educatief doeleinde:
het is irritant.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kalle P

- SanThe -

- SanThe -

15/09/2006 16:30:00
Quote Anchor link
Nee, ben ik niet mee eens. Hij is juist geweldig. Goed zo Wes.

Harmen

Harmen

15/09/2006 16:31:00
Quote Anchor link
sommige gifjes vind ik meevallen hoor,
maar al 9 PM's van mensen die dat hondje haten, dan vind ik dat dat rothondje wegmag

- wes  -

- wes -

15/09/2006 16:32:00
Quote Anchor link
Speciaal voor harmen:

Afbeelding

and theres more where that came from. Mischien als je em niet een hondje noemt wat hij niet is, ding heeft ook gevoelens :)

Simon Blok

Simon Blok

15/09/2006 16:32:00
Quote Anchor link
WAAR GAAT DIT OVER !!!! 8-)

- SanThe -

- SanThe -

15/09/2006 16:33:00
Quote Anchor link
Het is volgens mij een poesje. En ik hou van poesjes.:P

Frank -

Frank -

Quote Anchor link
Quote:
dat hondje haten
Haat en liefde liggen erg dicht bij elkaar... Blijkbaar vind je het hondje toch wel leuk, anders zou je er ook geen aandacht aan besteden!

Waar een mens zich al niet druk over kan maken...

Harmen

Harmen

Quote Anchor link
@simon,
goed lezen

Harmen

Harmen

15/09/2006 16:34:00
Quote Anchor link
PHPerik weet wel iets te zeggen, die is online
Ben benieuwd wat de mods vinden

- wes  -

- wes -

15/09/2006 16:34:00
Quote Anchor link
beetje als frank in mn mysql post, hij hekelt mijn database en stiekum omdat hij wel een beetje gecharmeerd is van mijn diepe typstemgeluid, mn aanstekelijke avatar en mijn pakkende naam, maakt hij het toch voor elkaar :)

waar een mens zich al niet druk over kan maken...

PHPerik kan niet zonder me dus dat zit wel goed ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - wes -

Harmen

Harmen

15/09/2006 16:37:00
Quote Anchor link
wes:
PHPerik kan niet zonder me dus dat zit wel goed ;)

hoop dat dat niet zo is,
misschien is dit toch meer een theekransjeshoektopic/koffiehoektopic geworden

- SanThe -

- SanThe -

15/09/2006 16:37:00
Quote Anchor link
Hebben we toch nog een 'vrijdag' topic. LOL

- SanThe -

- SanThe -

15/09/2006 16:40:00
Quote Anchor link
wes:
Afbeelding

Deze heb ik zelfs op onze intranet-site op mijn werk gezet. Geweldig.

- wes  -

- wes -

15/09/2006 16:41:00
Quote Anchor link
Weet je ook wie het is of waarvan die is SanThe?

Edit: Of weet iemand anders het?
Edit: of ben ik de enge :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - wes -

- SanThe -

- SanThe -

15/09/2006 16:42:00
Quote Anchor link
Geen idee...

Niek s

niek s

15/09/2006 16:44:00
Quote Anchor link
@wes: top opmerking :D
@wes: top opmerking :D
@harmen: stel je niet aan -_-'

Ik vind dat ding vet :D

Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door niek s

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

15/09/2006 16:45:00
Quote Anchor link
Als je niet tegen dat plaatje kunt en je er aan ergert ga je toch na PHP gekken (freakz)?

Ga je daar zielig doen vind dat dan ook echt zo onverstelbaar dat je daarover gaat zeuren zeg

Dit vind dan ook te vaag voor worden en echt whaha heb er geen worden voor!!

Na ja asjeblieft;)...

Afbeelding
Mod: Zullen we het bij 1 laten?

GR. mebus!!! Mhuwhahahaha

@niek,

Je hebt helemaal gelijk! had ik maar zo een huisdier (A)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh

- wes  -

- wes -

15/09/2006 16:47:00
Quote Anchor link
Je moet er eigenlijk naar kijken en dan in je hoofd het volgende geluidje afspelen.

bwalalalalalalala weeeeeeeee

dan issie af

- SanThe -

- SanThe -

15/09/2006 16:47:00
Quote Anchor link
@Mebus: Zet ze even lekker náást elkaar, is nog veel gezelliger.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.