Error creating database: Access denied

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Sasa

sasa

24/02/2007 12:44:00
Quote Anchor link
Error creating database: Access denied for user 'hermanca'@'localhost' to database 'sitesdb'

Dit krijg ik als ik mijn database op het web wil zetten.
Hoe komt het dat de access is "gedenied"?

Ik ben zelf nog maar pas begonnen, en heb een site onder de hosting van e-dentify. ik heb dus als pass en user gewoon de gegevens van de hoster gebruikt.... Hoe zou het anders moeten?

Alvast bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

20/11/2024 00:04:55

Kevichill

Kevichill

24/02/2007 12:45:00
Quote Anchor link
je Config goed aanpassen misschien wachtword verkeert ingevult of je username of databse naam

Barry

Barry

24/02/2007 12:51:00
Quote Anchor link
sasa schreef op 24.02.2007 12:44:
Error creating database: Access denied for user 'hermanca'@'localhost' to database 'sitesdb'

Dit krijg ik als ik mijn database op het web wil zetten.
Hoe komt het dat de access is "gedenied"?

Ik ben zelf nog maar pas begonnen, en heb een site onder de hosting van e-dentify. ik heb dus als pass en user gewoon de gegevens van de hoster gebruikt.... Hoe zou het anders moeten?

Alvast bedankt!

E-DENTIFY RULES!
ik zit er ook bij... (server argus).
Als je DirectAdmin hebt, moet je ff een accountje voor je database aanmaken bij 'SQL management'

Groet,

Barry

Sasa

sasa

24/02/2007 15:19:00
Quote Anchor link
Ik heb geen directadmin... Hoe moet ik het dan regelen? Waar vind ik het config?

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.